השחקנים דורשים מהבעלים לבטל את החל"ת, סיכוי נמוך שזה יקרה

הפועל ת"א עדיין סוערת לאחר ההחלטה. גורם: "מהלך טיפשי ושכונתי". השחקנים ששכרו עו"ד רוצים לשוחח עם ההנהלה באימון והגיבו בציניות: מבינים את מי שתבע את המועדון. וגם: כמה כסף חסכו האדומים מהחל"ת?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שוב סוערת. שעות ספורות לפני הבשורות על חזרת הקבוצות לאימונים החל ממחר (רביעי), האדומים החליטו להוציא את שחקני ועובדי המועדון לחל"ת בהודעה חד צדדית יחד עם קיצוץ שכרם בחודש ספטמבר, מה שאמור לחסוך לקבוצה כ-300 אלף שקלים במצב הכלכלי הלא פשוט בו היא שרויה.

השחקנים הוותיקים בקבוצה, אשר פנו אל עורך הדין רועי רוזן שייצג אותם בפרשה, העבירו כבר אתמול (שני) מסר לבעלים – תגיעו לאימון ברביעי. השחקנים דורשים שיחה עם הבעלים פנים אל פנים בה יודיעו רשמית על ביטול החל"ת. השחקנים לא מוכנים לקיצוץ החד צדדי בשכרם בשבועיים האחרונים.

היום תתקיים שיחה נוספת בין הבעלים בנושא אך סיכוי נמוך שהמהלך ישתנה, וכפי שנכתב כבר אתמול, אף אחד מהמועדון, כולל צוות האימון, לא קיבל הודעה בנושא מלבד ההודעה הרשמית של דובר המועדון, כך עד הבוקר. מחר, בכל מקרה, הקבוצה צפויה לשוב לאימונים.

ניר קלינגר | דני מרון

ההתמרמרות במועדון גדולה לא רק בקרב השחקנים. גורם סביב הקבוצה הגדיר את המהלך "טיפשי ושכונתי". בקרב השחקנים טענו כי עכשיו הם מבינים את חבריהם לקבוצה שהגישו בעבר תביעות נגד המועדון על שחרורם בהודעה בטלפון. עוד נושא שעלה בקרב השחקנים הוא הדרישה של הבלם אדי גוטליב להכניס סעיף בחוזהו שלא יוכלו להוציאו לחל"ת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי