בוריץ' אובחן כחולה קורונה, סרדל: "מקווה שממן יצטרף"

השוער, שחשב בטוב, נמצא חיובי בבדיקה השנייה במסגרת נבחרת בוסניה וישהה בבידוד עשרה ימים. הקשר שוחח עם האוהדים בזום והחמיא לשחקן בית"ר לשעבר: "הלוואי ויגיע, הוא אחד הטובים בארץ". וגם: הדרבי החיפאי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מרוצים מאוד מההודעה של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות על כך שמחר (רביעי) האימונים יחודשו. בתחילה עוד חשבו במועדון על קיום מחנה אימונים בחו"ל בדומה למכבי חיפה, אך כעת תיבחן האפשרות למחנה אימונים קצר בישראל.

בינתיים הקבוצה קיבלה בשורה מאכזבת כאשר נודע שהשוער הבכיר יסמין בוריץ' ששוהה עם נבחרתו בוסניה, אובחן כחולה קורונה בבדיקה השנייה (הבדיקה הראשונה הייתה שלילית). מנכ"ל המועדון, אורן שטרלינג ורופא הקבוצה, ד"ר אבי ויסמן, נמצאים בקשר רציף עם השוער שחש בטוב. הוא יישאר בבוסניה לעשרה ימי בידוד ולאחר מכן יחזור לפעילות עם הקבוצה.

בינתיים, יש לא מעט סוגיות מקצועיות שמקווים במועדון לפתור עד השבוע הבא. בקבוצה רוצים להתחזק בקשר התקפי ומגן שמאלי. כמובן שבקבוצה מקווים לצרף את חנן ממן ששוחרר מבית"ר ירושלים. בעלי המועדון, יואב כץ, שוחח עם חיים סילבס בנושא ואף בוחן את העסקה בפן הכלכלי. במועדון ציינו כי בשלב זה מדובר בפערים גדולים מדי ורק אם הקשר שכבר שיחק בעבר בקבוצה, יסכים לקצץ משמעותית בשכרו בתוספת לשחרור שחקן מהסגל הקיים – העסקה תוכל לצאת לפועל.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1000237

בקרב השחקנים דווקא יש התרגשות מהאפשרות שממן יחזור. לירן סרדל השתתף אתמול (שני) בשיחה בזום עם האוהדים וכשנשאל על ממן אמר: "הלוואי והוא יגיע, הוא חבר טוב. שיחקנו יחד בעבר והוא בישל לי את שער הבכורה שלי בליגת העל. מדובר באחד השחקנים הטובים בישראל".

עוד נשאל סרדל על משחקי הדרבי: "עברתי הרבה משחקים כאלה. תמיד ישנה תחושה שזה לא עוד משחק, ההתרגשות היא אחרת. אני יודע כמה המשחק הזה חשוב לקהל כי אני אחד מהם, הגעתי משם, והלוואי והשנה ננצח כמה שיותר ונחזיר את העיר להיות אדומה".

בחזרה לבניית הסגל – סילבס מעוניין במגן זר ואף בוחן מספר אופציות שירדו בשל הסגר. אם יוחלט לצרף מגן ישראלי, המועמד להגיע הוא יהב גורפינקל שצפוי לעזוב את מכבי חיפה בעקבות הגעתו של טאלב טוואטחה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1004862

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי