Sport1 Banner

טוואטחה ירוויח במכבי חיפה כמעט שליש מהסכום שדרש לפני שנתיים

הירוקים ישלמו למגן השמאלי שלא הרבה לשחק בשנים האחרונות כ-230 אלף יורו לעונה. ב-2018 הוא ביקש כמעט פי שלושה. אם יימצא שלילי לקורונה, ימריא לישראל כדי לחתום רשמית. וגם: עתידו של שועה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים שלה בסרביה וכבר מחר (רביעי) תקיים את משחק האימון הראשון כשתפגוש את קולוברה המקומית מהליגה השנייה. המאמן ברק בכר ינסה לתרגל מספר מערכים וכן לעבוד על התיאום במרכז ההגנה. עאיד חבשי ישחק לצד בוגדאן פלאניץ'. בקישור נראה שהמאמן יבדוק את השילוב בין חוסה רודריגס, יובל אשכנזי וצ'רון שרי.

צפו בראיון עם דרור שמשון מסרביה

יאניק וילדסחוט שלא התאמן שבועיים בגלל שאובחן כחיובי לקורונה, קיבל תוכנית מיוחדת בכדי לחזור לכושר משחק. בינתיים, במועדון עוקבים אחר פציעתו של המגן סאן מנחם ששוחרר מסגל נבחרת ישראל למשחק מחר בסלובקיה. המגן קיבל מכה חזרה בקרסולו ולא מן הנמנע שיעבור בדיקה מקיפה, אך בכל מקרה לא צפוי להצטרף למחנה האימונים כמו שאר שחקני הנבחרות השונות.

בינתיים, במועדון ממתינים לסיום הסאגה סביב המגן טאלב טוואטחה. המגן סיכם לשלוש שנים והקבוצות אף הגיעו לסיכום על דמי ההעברה. טוואטחה צפוי להרוויח כ-700 אלף יורו לכל התקופה. כזכור, טוואטחה נמצא בשבוע שעבר חיובי לקורונה ולכן שוחרר מהנבחרת. כעת יעבור בדיקה נוספת ואם יימצא שלילי, ימריא לישראל בכדי לחתום על קדנציה חדשה בכרמל.

על פי מקורבים לעסקה, לפני כשנתיים טוואטחה דרש מחיפה כ-600 אלף יורו ובקיץ שעבר ביקש כ-450 אלף יורו. בשל התפרצות נגיף הקורונה, המשבר העולמי והירידה החדה במעמדו המקצועי של השחקן, שלא הרבה לשחק מאז שעזב את ישראל ב-2016, הירוקים כאמור צפויים להחתימו תמורת כמעט שליש מהסכום שביקש ב-2018: כ-230 אלף יורו לעונה.

יאניק וילדסחוט | מאור אלקסלסי

סוגיה נוספת שנותרה פתוחה היא עתידו של ירדן שועה. החלוץ מעוניין לעבור לבית"ר ירושלים ואף נמצא על סף סיכום אך כרגע אין כל הסכמה בין המועדונים. גורם בכרמלהבהיר: "ירדן שועה צריך להבין שכרגע הוא תחת חוזה במכבי חיפה ורק מכבי חיפה תקבע על מעברו למועדון אחר, אם בכלל". בכל מקרה ציינו במועדון כי אם לא יסכם על מעברו לקבוצה חדשה, שועה יצטרף לשאר הסגל בארץ בזמן שהקבוצה מתאמנת בסרביה.

בנושא אחר, במועדון מתייחסים בכובד ראש לפניות של אוהדי הקבוצה לגבי מתווה הפיצוי על העונה שעברה כאשר גם ארגון "הקופים הירוקים" פרסם אתמול פוסט בנושא. בקבוצה בוחנים את כל האופציות ונראה כי המתווה יפורסם בשבועות הקרובים.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי