בלודוגורץ אישרו: "טוואטחה יכול לחתום במכבי חיפה"

הירוקים קרובים להחתמת המגן השמאלי, שבבולגריה כבר השלימו עם עזיבתו. משחקי האימון בסרביה יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1. וגם: מאיר עשוי לקבל הזדמנות בעקבות יכולתו של מאבוקה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (שני) אימון תחת ערפל כבד וגשם במחנה בסרביה, במהלכו היא תקיים שני משחקי הכנה אשר ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1 – מול FK קולוברה (רביעי, 19:25, ישיר בספורט4) ו-IMT בלגרד (ראשון, 19:25, ישיר בספורט2) מהליגה המקומית השנייה. הקבוצה יצאה למחנה לא רק כדי לשמור על כושר ועל מסגרת קבוצתית, אלא גם כדי לשלב את שחקני הרכש הזרים שהגיעו בשלב יחסית מאוחר.

במכבי חיפה סימנו לעצמם מספר מטרות עוד לפני ההמראה ואחת מהן הייתה גיבוש השחקנים הזרים שהצטרפו הקיץ, הבלם בוגדאן פלאניץ', החלוץ גודסוואי דוניו וגם הקשר חוסה רודריגס שלא הצליח להשפיע במשחקיו הראשונים. "לכולנו ברור שאסור לנו לפתוח פער מבחינת כושר משחק ממכבי תל אביב ולכן ישנה חשיבות רבה למחנה האימונים", אמרו במועדון.

ברק בכר | מכבי חיפה, האתר הרשמי
צ'רון שרי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מעבר לכך, ינסה המאמן ברק בכר לתת הזדמנויות לשחקנים בעמדות נוספות כמו רז מאיר שעשוי לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. הקמרוני, ארנסט מאבוקה, לא פתח את העונה בצורה טובה ומאיר ינסה להרשים את הצוות המקצועי.

במועדון שיבחו גם היום את הקשר מוחמד אבו פאני, ששוב בלט במדי נבחרת ישראל לאור יכולתו הטובה במחצית השנייה בהפסד לצ'כיה. אגב, שחקני הנבחרת וגם יהב גורפינקל שנמצא עם הנבחרת הצעירה לא יצטרפו למחנה האימונים, אלא יזכו למספר ימי מנוחה בסוף השבוע הקרוב ועל כן קיבלו תוכנית אימונים מסודרת לתחילת השבוע הבא. השוער ג'וש כהן צפוי להצטרף למחנה לקראת יום רביעי.

במקביל, בחיפה ממתינים לסיכום הסופי של מגן נבחרת ישראל טאלב טוואטחה וההערכה היא כי יחתום בקרוב לשלוש שנים. למעשה, בחיפה יסגרו סופית את המחלוקות האחרונות כדי להנחית את המגן לקראת חתימה. גורם בלודוגורץ אישר ואמר: "מבחינתנו טוואטחה יכול לחתום כבר השבוע במכבי חיפה". במכבי חיפה גם יבחנו אפשרות להתחזק בשחקן התקפה נוסף לקראת חזרת ליגת העל.

חזרה למכבי חיפה היא רק עניין של זמן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי