חדרה תדרוש מהמנהלת לדחות את חידוש משחקיה

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | אריאל שלום

במועדון בירכו על חזרת הקבוצה לאימונים אך חוששים שקבוצתם נמצאת בפיגור וחוששים מפציעות: "זו כמו תקופת טרום העונה. אין סיכוי שנהיה מוכנים כל כך מהר. מישהו חייב לתת את הדעת", אמרו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חדרה בירכו הבוקר (רביעי) את ראשי מנהלת הליגה ומשרד הבריאות על חידוש הכדורגל והחזרה של הקבוצות לאימונים לקראת שובה של ליגת העל ב-31 באוקטובר. כזכור, חדרה בדומה למספר קבוצות אחרות, הוציאה את שחקניה לחופשה ללא תשלום ופעילות הקבוצה למעשה הושבתה הרבה לפני שאר קבוצות הליגה. האימון האחרון שערכה הקבוצה היה לפני יותר מחודש ימים.

הקבוצה נפגעה קשות מהידבקויות בנגיף הקורונה כאשר לא פחות מ-15 שחקנים ואנשי צוות נמצאו חיוביים לנגיף. כעת, כל השחקנים ואנשי הצוות החלימו ולמעשה הקבוצה תחזור לאימוניה בסגל מלא.

מצד שני, במועדון לא שלווים עם ההודעה על חידוש הליגה אחרי שבועיים וחצי בלבד של אימונים. בחדרה מתכוונים לפנות למנהלת בבקשה לדחות את משחקיה בשל הכנה ארוכה יותר שיצטרכו לעשות, לטענת המועדון.

שחקני הפועל חדרה. במועדון תוקפים | אודי ציטיאט

"מבחינתנו זה כמו תקופת טרום העונה. בתחילה נצטרך להכניס את השחקנים לכושר גופני ולאחר מכן גם לכושר משחק. אין שום סיכוי שנהיה מוכנים תוך שבועיים, המצב הנוכחי עלול לגרום לפציעות חמורות ומישהו חייב לתת תשובות בנושא הזה", אמר גורם במועדון.

מעבר לכך בחדרה מתכוונים לערוך מחנה אימונים בישראל בכדי לנסות ולגבש את הקבוצה מחדש. ראשי המועדון יקיימו שיחה עם השחקנים ואנשי הצוות בה יודגשו ויחודדו הנהלים החדשים של מנהלת הליגה. "מי שיעבור על הנהלים ייענש בחומרה גם בתוך המועדון ואף עשוי למצוא את עצמו מחוץ למועדון" אמרו בחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי