ארגון השחקנים להפועל ת"א: בטלו את הקיצוץ והחל"ת

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

האדומים ישובו להתאמן היום כאשר המתיחות בין השחקנים להנהלה עולה מדרגה והם התבקשו על ידי הארגון שלא לחתום על המסמכים. "רואים בחומרה את הפעולות החד צדדיות של המועדון, הוצאה לחל"ת צריכה להתבצע בהסכמה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נערכו כבר אתמול בלילה (שלישי) לחזרת הקבוצה לאימונים לאחר האישור ממנהלת הליגה וממשרד הבריאות. שחקני הקבוצה הוזמנו לאימון אחר הצהריים שייערך היום (רביעי) במתחם חודרוב לאחר שבועות בהם התקיימו אימוני זום מהבית.

האימון יתקיים בצל האווירה הלא נעימה בין השחקנים למועדון לאחר שקוצץ להם חלק משכרם בחודש ספטמבר והם הוצאו לחל"ת בהחלטה חד צדדית של המועדון. כבר אתמול הם דרשו לקבל החזר כספים בעניין. "נראה כמה מהר יודיעו על ביטול החל"ת כשמדובר בכסף", אמרו בסביבת השחקנים, שממתינים שאחד מהבעלים ישוחח איתם, אך נראה שזה לא יקרה היום. הנושא נמצא בטיפול של עו"ד רועי רוזן וארגון השחקנים.

בינתיים, ארגון השחקנים, בראשותם של ניר אלון ומושיקו מישאלוב, העביר מכתב לאחד הבעלים זאב גרינברג בנושא החל"ת והקיצוץ הכספי: "אנו רואים בחומרה את הפעולות החד צדדיות של המועדון ודורשים לבטל לאלתר את הקיצוץ שאינו חוקי. הוצאה לחל"ת צריכה להתבצע בהסכמה". ההשחקנים התבקשו שלא לחתום על ההסכמה לקיצוץ על פי דפים שנשלחו אליהם.

שחקני הפועל תל אביב. מתיחות עם ההנהלה |

עוד קודם אמר אחד השחקנים: "אנחנו חוששים שעם החזרה למשחקים ישכחו מהעניין הזה. ארגון השחקנים חלש מאוד ופרט לאמירות הם לא עושים דבר. לדעתנו צריך להסדיר את הנושר עד לחידוש המשחקים כי אחרת זה יתמסמס".

האדומים לא מרוצים מכך שישנם רק שבועיים וחצי להתאמן עד לחידוש ליגת העל. "לא מדובר בשאלטר של חשמל אשר מרימים ומורידים אותו. זו קבוצת כדורגל שנפגעה מקצועית". הפועל, שפתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים לראשונה מזה 60 שנה, תפגוש את הפועל חיפה בסמי עופר במחזור הבא. הקבוצה מהכרמל גברה עליה בכל ארבעת המשחקים אשתקד.

עומרי אלטמן. פתיחת עונה לא טובה להפועל תל אביב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי