בהפועל חיפה מתלבטים: ממן או גורפינקל עשויים להצטרף

האדומים מתכננים להתחזק בפתיחת חלון ההעברות, המגן של היריבה העירונית או הקשר ששוחרר מבית"ר על הפרק. בקבוצה חגגו את החזרה לאימונים: "שמחים לחזור לנורמליזציה בתחום שלנו"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה בירכו לאחר את ההחלטה שהתקבלה אמש (שלישי) בקבינטי באופן רשמי לחדש את האימונים בליגת העל. המאמן חיים סילבס בירך: "אנחנו שמחים לחזור לנורמליזציה בתחום שלנו. היה חשוב לחזור לאימונים מלאים ונקווה שנחזור לכושר מוקדם ככל שניתן לקראת חידוש המשחקים".

הקבוצה מקריית חיים תחזור היום לפעילות, ללא שחקני הנבחרת הצעירה, עידו שחר ותומר אלטמן, שככל הנראה יצטרפו לאימוני הקבוצה רק בתחילת השבוע. גם השוער הבוסני, יסמין בוריץ', שנמצא חיובי לקורונה ושוהה בבידוד בביתו בארץ הולדתו, יצטר בהמשך. בקבוצה מקווים להחלמה מהירה של השוער, שיחזור לישראל לאחר שיימצא שלילי לנגיף.

במועדון בוחנים את האפשרות לצאת למחנה האימונים בישראל בשבוע הבא, ובמקביל, מאמן הקבוצה מנהל שיחות עם הבעלים, יואב כץ, בנוגע לחיזוק בחלון ההעברות שייפתח עם חידוש הליגה. בקבוצה מקווים להתחזק בקשר התקפי נוסף ומגן שמאלי. באשר לקשר, חנן ממן הוא עדין השם חם בקריית חיים, אך עלויותיו גבוהות ועל מנת לצרפו יצטרכו לשחרר מהקבוצה מספר שחקנים. ובכל זאת, בקבוצה מקווים לראות את הקשר ששוחרר מבית"ר חוזר לקבוצת נעוריו.

חנן ממן. יחמיץ את המפגש החשוב
חנן ממן. יחזור לקבוצת נעוריו? | צילום: ערן לוף

באשר לעמדת המגן, המועמד הוא מגן מכבי חיפה, יהב גורפינקל, שעשוי להצטרף בהשאלה בעקבות החתימה המסתמנת של טאלב טוואטחה, אך נראה כי ההחלטה בנושא תתקבל רק בסמוך לחידוש משחקי הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי