יהאב אל עביד מרשים, סאן מנחם עשוי לעזוב בתום העונה

הירוקים יפגשו הערב (19:25, ספורט4) את קולוברה הסרבית למשחק אימון בו יתרגל בכר מספר שיטות. במועדון מרוצים מהשתלבותו של שחקן הכנף הצעיר. המגן השמאלי שמסיים את חוזהו בקיץ לא יסכים לשבת על הספסל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים בסרביה והערב (רביעי) ב-19:25 (שידור ישיר בספורט4) תערוך משחק אימון ראשון מול קולוברה מהליגה הסרבית השנייה כאשר המאמן ברק בכר ינסה לתרגל מספר מערכים שונים ובין השאר גם את שיתוף הפעולה במרכז ההגנה בין בוגדאן פלאניץ' לעיאד חבשי. גם רז מאיר עשוי לקבל הזדמנות כמגן ימני.

לאור העדרם של נטע לביא ומוחמד אבו פאני השוהים עם נבחרת ישראל לקראת המשחק נגד סלובקיה, בכר יבדוק את שיתוף הפעולה של חוסה רודריגס ויובל אשכנזי במרכז השדה.

לגבי ההתקפה, במועדון מרוצים משילובו של יהאב אל עביד הצעיר שהגיע מבית"ר תל אביב/בת ים וגם מחזרתו של יאניק וילדסחוט ששב לאחר שסיים את תקופת הבידוד לאחר שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. "אומנם נתנו אישור להתאמן בישראל, אבל מטרת המחנה הייתה הרבה מעבר לאימונים רגילים", אמרו בחיפה.

בוגדן פלאניץ', ברק בכר | מאור אלקסלסי

במקביל, בקבוצה, מנסים לסגור את הקצוות האחרונים בשיחות מול המגן טאלב טוואטחה שעתיד להצטרף. כפי שפרסמנו, המגן קיבל אישור מקבוצתו הבולגרית, לודוגורץ, לחתום בכרמל וכעת נותרו פרטים אחרונים בין השחקן לירוקים. גורם בחיפה אמר בנושא: "טאלב מבין שהאופציה הטובה עבורו זה לחזור למכבי חיפה וזה יקרה".

מי שעשוי להיפגע מקצועית מהגעתו של טוואטחה הוא סאן מנחם. המגן השמאלי, כזכור, נפצע באימון נבחרת ישראל ולא טס לסלובקיה כאשר נפצע בקרסולו. בשלב זה נראה כי לא מדובר בפציעה חמורה ומנחם ינוח בימים הקרובים ויצטרף לאימוני חיפה בישראל.

לגבי עתידו, ההערכה כי המגן ימתין למועד ההעברות בחודש ינואר ואז יחליט מה לעשות. מנחם מסיים חוזה בסיום העונה ולא יסכים לשמש כמגן שני לבטח כאשר הפך לאחרונה לשחקן נבחרת ישראל. "סאן הוכיח שהוא אחד המגינים הטובים בישראל", אמרו בסביבתו. בנושא אחר, פול גרובס יצטרף למחנה עד שישי, בעוד מאמן הכושר ניאל קלארק יטוס ארצה חזרה ויעבוד עם שחקני הנבחרת שצפויים לחזור לישראל מסלובקיה מחר.

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט, וינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי