ברק בכר: "יכול להיות שהשחקנים היו קצת עייפים"

מאמן מכבי חיפה לא התרגש מההפסד לקולוברה במחנה האימון בסרביה: "התוצאה פחות מדאיגה אותי, יותר חשוב לי להרוויח שחקנים כמה שיותר מהר. אבל עדיין אפשר וצריך להיראות יותר טוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הערב (רביעי) משחק אימון ראשון בסרביה לראשונה מאז אותו 7:2 נגד טוטנהאם בסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית, כאשר פגשו את קולוברה. הירוקים הסירו לא מעט חלודה ולמרות שקיבלו פנדל שנוי במחלוקת, הם נוצחו 1:0 על ידי הקבוצה המקומית וביום ראשון הם יקוו להציג יכולת טובה יותר מול IMT בלגרד (19:25, שידור ישיר בספורט2).

המאמן ברק בכר אמר בסוף המשחק: "סוף סוף חזרנו לשחק אחרי שבועיים של הפסקה כפויה לצערנו. כמובן שאנחנו מאוד מאוכזבים להפסיד, אבל אנחנו לאט לאט נצטרך להחזיר את השחקנים לכושר משחק לחדות. התוצאה פחות מדאיגה אותי, יותר חשוב לי להרוויח שחקנים כמה שיותר מהר כי אני מאמין שהמשחקים יחזרו בעוד שבועיים וחצי".

איך ההתקדמות במחנה: "כמו שאמרתי, אחרי הפסקה כפויה אנחנו מנסים לחזור כמה שיותר מהר. אנחנו דוחסים המון באימונים. יכול להיות שהם קצת היו עייפים היום, אבל עדיין אפשר וצריך להיראות יותר טוב. נדאג להעמיס עליהם מספיק לקראת המשחק הבא ביום ראשון וגם לנצח ולהיראות יותר טוב".

דולב חזיזה, יובל אשכנזי | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי