ארגון השחקנים הגיש תביעה נגד הפועל ת"א. בוזגלו ישוב לאימונים

שיחות הווצאפ של שחקני הפועל תל אביב | פרטי

לאחר ההחלטה החד צדדית של המועדון להוציא את השחקנים לחל"ת ולקצץ בשכרם, בארגון התערבו. מישאלוף: "לא נאפשר פגיעה בהם ואי עמידה בהסכמים". הקשר שתבע את המועדון בטענה ששחרורו אינו חוקי ימשיך בהליך כמתוכנן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמנם חזרה כבר אתמול (רביעי) לאימונים לקראת חידוש ליגת העל ב-31 באוקטובר, אך המאבק בינה לבין שחקני הקבוצה מחריף. כזכור, האדומים החליטו להוציא את השחקנים לחל"ת מתחילת הסגר השני – מתאריך ה-29 בספטמבר בהודעה חד צדדית, וקיצצו בשכרם. בארגון השחקנים הזהירו את המועדון והיום (חמישי) הגיעה התביעה לבית הדין לעבודה .

ארגון השחקנים, באמצעות באת כוחם עו"ד יעל שילוני, דורש למנוע את הקיצוץ בשכר של השחקנים ולשחרר כספים (באמצעות הרשות לבקרת תקציבים) לתשלום הפרשי השכר להם זכאים השחקנים ולבטל את החלטת המועדון להוציאם לחל"ת באופן רטרואקטיבי. "עניינה של בקשה זו היא בעצירה של ליקוי מאורות של הקבוצה אשרה באופן מדהים הודיעה לעובדיה כי החל מהסגר השני הם בחל"ת", נכתב. עוד צוין כי השחקנים קיבלו את ההודעה ב-13 באוקטובר, היום בו הוחלט על החזרת המשחקים. "בכל התקופה נדרשו השחקנים לעבוד כרגיל, להתאמן, לדווח על האימונים ולעבור אותם באמצעות זום תוך הבהרה כי מי שלא יבצע זאת ייקנס", נכתב בנוסף.

בנוסף נטען כי תלושי השכר שהתקבלו היום משקפים את הפחתת השכר, וששחקני המועדון התבשרו על החל"ת רק בהודעה רשמית שהועברה לתקשורת, ורק למחרת נודע להם על כך מהנהלת המועדון. בהודעה תקפו את הפועל תל אביב על כך שהיא לא עומדת בהתחייבויות שלה.

"אי שליחת סיכום אימון תגרור קנס" | צילום מסך

"נעמוד כחומה בצורה מול הלנת השכר והפרה בוטה של החוזה", אמר ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון. מנכ"ל ארגון השחקנים והשחקניות, מושיקו מישאלוף, אמר: "נמשיך להיות הגב של השחקנים ולשמור ללא פשרות על הזכיויות שלהם. כל שחקן שיפנה אלינו יקבל מענה רציני ומהיר. לא נאפשר פגיעה בשחקנים ואי עמידה בהסכמים שנחתמו עמם".

בנושא אחר, הקשר מאור בוזגלו ישוב ביום ראשון לאימוני הקבוצה, כך סיכמו היום (חמישי) בשיחות שנערכו מחוץ להליך בוררות – הליך שבכל מקרה יימשך כמתוכנן, זכר לתביעה שהגיש הקשר נגד המועדון שבחר להתנער מחוזהו בטענה לפגיעה כתוצאה מ"כוח עליון".

הכוונה היא שבוזגלו, שתובע את האדומים על סכום של שני מיליון שקלים ומתכנן בהמשך תביעה אזרחית בבית משפט נגד ארבעת הבעלים, יזכה לטיפול הנדרש כדי שיתאושש מהפציעה ויתאמן כרגיל, כך שלא תהיה בו כל פגיעה לאור מהסיטואציה המתנהלת.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1000265

עם זאת, בוזגלו לא צפוי להיות חלק מהתוכניות המקצועיות של ניר קלינגר ולא יהיה חלק ממשחקי הקבוצה הקרובים גם אם יימצא כשיר ויערוך אימונים מלאים עם חבריו. כידוע, הפועל תל אביב שחררה את בוזגלו לפני ארבעה חודשים בטינה ל"כוח עליון", הקשר מצדו דורש הכרה בחוזהו וטוען שלא שוחרר בעקבות הפציעה שספג לקראת סוף העונה וממנה הוא מתאושש גם בימים אלה.

רק לפני שבועיים ניסו הצדדים לגשר על הפערים, אולם אז ניסיון הפשרה כשל ובהפועל תל אביב טענו עוד קודם לכן שהקשר "ניסיון לסחוט כספים ולהתעשר, תביעה שהוגשה בחוסר תום לב ולאחר שהציג מצג שווא שקרי לקבוצה בנוגע למצבו הרפואי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי