תורג'מן לא מודאג: "המומנטום שלנו? היכולת הטובה תחזור"

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | הפועל כפר סבא

הפועל כפ"ס ערכה אימון נוסף, המאמן לא חושש שהשבתת הכדורגל תפגע בקבוצתו: "נחזיר את השחקנים לתלם, מגיעים במלוא הכוח והמוטיבצייה". טום שלח: "מרגש כל פעם מחדש לשחק שוב, כולם עשו מה שיכלו במסגרת ההגבלות"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא חזרה אתמול (רביעי) נרגשת לאימונים לקראת חידוש הליגה ב-31 באוקטובר. הקבוצה של עמיר תורג'מן, כזכור, פתחה את העונה טוב עם שני ניצחונות בשלושה משחקים, כשגברה 1:2 על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה ואגרה שלוש נקודות גם נגד בני יהודה במחזור השלישי (ניצחון 1:3).

המאמן תורג'מן, שאתמול דיבר על הקושי המסוים של המאמנים להיות אף הם בבידוד, אמר: "אנחנו שמחים לחזור להתאמן ולהיות על כר הדשא ונקווה שהכל יחזור בצורה טובה. אנחנו מגיעים במלוא הכוח והמוטיבציה להתאמן כמו שצריך ולחזור לכושר".

על כך שהקבוצה נעצרה במומנטום טוב: "אני לא חושב שזה יפגע בנו. קודם כל צריך להחזיר את השחקנים לתלם אחרי שבועיים-שלושה שלא התאמנו. אני בטוח שאם השחקנים יהיו בכושר פיזי טוב, גם היכולת הטובה תחזור".

עמיר תורג'מן
תורג'מן והצוות באימון החזרה | הפועל כפר סבא

הקפטן טום שלח התייחס אף הוא לחזרה למגרשים: "זה מרגש כל פעם מחדש לחזור. זה קשה, לא אגיד שלא, אבל כולם מאוד התגעגעו ואנחנו כבר מחכים לחזור לשחק. התכוננו לחזרה, כולם עשו את מה שהם יכולים במסגרת מה שאפשר, אבל יש לנו עכשיו שבועיים, אולי קצת יותר, ואני בטוח שהצוות יכין אותנו הכי טוב שאפשר. נראינו טוב לפני הפגרה, אבל כל הקבוצות באותו מצב ואם קבוצה היא טובה אז זה לא קשור למומנטום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי