גאנם ערך אימון בכורה, כץ וסילבס יקבלו החלטה סופית לגבי ממן

קייס גאנם | הפועל חיפה, רשמי

החלוץ שהגיע מהפועל ב"ש קיבל את חולצה מספר 12 ופגש לראשונה את חבריו החדשים. המאמן והבעלים ישוחחו בסוף השבוע לגבי צירוף הקשר. בוריץ' שאובחן כחולה קורונה יצטרף לאימונים רק בשבוע הבא

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תצא בתחילת השבוע הבא למחנה אימונים מיוחד בישראל. במהלך המחנה, שייערך במשך ארבעה ימים, ישהו השחקנים במלון גארדן בחיפה ויקיימו אימונים כפולים מדי יום במגרש האימונים בבית נגלר. המאמן חיים סילבס התעקש להוציא את הקבוצה למחנה בכדי לגבשה מחדש הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית.

בתחילה רצו בקבוצה לצאת למחנה אימונים בחו"ל אך העלויות הכספיות וגם הביטוח הרפואי גרמו לכך שהמחנה ייערך בחיפה. במועדון עמלו זמן רב בכדי להתאים גם את מתקן האימונים וגם את בית המלון בהתאם להנחיות של משרד הבריאות ומנהלת הליגה.

בינתיים הקבוצה חוזרת להתאמן וקיבלה בברכה את החלוץ החדש קייס גאנם שקיים אימון בכורה בקבוצה (הגיע מהפועל באר שבע) וקיבל את החולצה עם הספרה 12. שני שחקני הנבחרת הצעירה, תומר אלטמן ועידו שחר, נחתו בלילה בישראל ויצטרפו לקבוצה במהלך מחנה האימונים.

קייס גאנם מול בן ביטון | דני מרון

בקבוצה היו מאוד רוצים לראות גם את חנן ממן למשל מגיע לאימון אך על אף הרצון הגדול לצרפו כרגע אין התקדמות עם הקשר שעזב את בית"ר ירושלים. בסוף השבוע ייערכו מספר שיחות נוספות בין סילבס לבעלים יואב כץ ולאחר מכן תתקבל החלטה סופית בנושא.

השוער הבוסני יסמין בוריץ' שאובחן כחיובי לקורונה עם נבחרת בוסניה, צפוי להצטרף רק בשבוע הבא. השוער נשאר לתקופת הבידוד בביתו בבוסניה וזאת לאחר התייעצות עם רופא המועדון. בתחילת השבוע הבא יערוך השוער בדיקת קורונה ואם יימצא שלילי אז ימריא לישראל ויצטרף לקבוצה. "לא ניקח סיכונים מיותרים בנושא ואנחנו פועלים בהתאם להנחיות הצוות הרפואי" אמרו בקבוצה.

חנן ממן | יח"צ אדידס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי