שחקני הפועל ת"א הכריזו על סכסוך עבודה, האוהדים מוחים

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

בעזרת ארגון השחקנים, האדומים עשויים לשבות ולהחרים את האימונים בתוך כשבועיים: "ההנהלה חצתה קו אדום, צעד כוחני ובלתי אנושי". הקהל הפגין במתחם חודורוב ועבר אל מחוץ לביתו של איציק ניסנוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל המאבק של עובדי ושחקני הפועל תל אביב נגד הקיצוץ בשכרם וההודעה על הוצאתם לחופשה ללא תשלום מתחילת הסגר, השחקנים הכריזו היום (שישי) על סכסוך עבודה בעזרת ארגון השחקנים, והם ממתינים להליך המשפטי בבית הדין לעבודה. בשלב זה האימונים נמשכים, ובעוד 15 ימים השחקנים יוכלו להחרימם מבחינה משפטית, זאת כמובן לאור הקיצוץ בשכרם וההוצאה לחל"ת.

מושיקו מישאלוף, יו"ר ארגון השחקנים, הודיע: "ביקשנו דיון מהיר בבית הדין לעבודה, ובתוך 15 יום שחקני הפועל ת"א יוכלו לצאת לדרך חדשה.אנחנו דואגים לשחקנים ושומרים ללא פשרות על זכויותיהם. לא נאפשר פגיעה בהם ואי עמידה בהסכמים שנחתמו איתם".

ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון: "הנהלת הפועל תל אביב חצתה קו אדום. פגיעה חד צדדית בשכרם של השחקנים והוצאתם לחל"ת באופן רטרואקטיבי, היא צעד כוחני ובלתי אנושי, במיוחד בימים אלו בהם השחקנים חרדים לעתיד הכלכלי שלהם ושל משפחותיהם. לאחר שהנהלת הקבוצה לא נענתה לפנייתנו, נאלצנו להכריז על סכסוך עבודה בשם השחקנים. המשמעות – היה והלנת השכר תימשך תהיה לשחקנים אפשרות חוקית לשבות החל מ-30.10. אנחנו נתמוך בהם עד שהצדק ייעשה".

שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

כ-60 אוהדים הגיעו הבוקר למתחם חודורוב ובמקביל לאימון הקבוצה הפגינו נגד ראשי המועדון בדרישה לעזוב. האחים איציק ושרון ניסנוב לא הגיעו לאימון, ועל כן האוהדים עזבו את המתחם בכדי ללכת למחות מחוץ לביתו של איציק ניסנוב בכפר שמריהו.

בנושא אחר, המגן דורון ליידנר, אשר נפצע לפני כחודש בשריר הארבע ראשי, עדיין לא שב לאימונים ויחמיץ את מחזור החזרה של ליגת העל אשר יתקיים בסוף החודש. בקבוצה מתעניינים בשלומי אזולאי, אך קיימים פערים כספיים גדולים מול החלוץ ששוחרר מבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי