אזהרה לשחקני חדרה: "מי שיורחק ע"י המנהלת לא יקבל שכר לאותה תקופה"

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

המנכ"ל אלי דגני הבהיר כי המועדון פועל במטרה למנוע פגיעה כלכלית מהחל"ת ודרש מהשחקנים ואנשי הצוות להקפיד על הנהלים: "לא נעבור לסדר היום במקרה של הפרות". בקבוצה ביקשו מהמנהלת לדחות את חזרת הליגה בשבוע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי חודש נטול פעילות, שכלל גם את הוצאתם לחופשה ללא תשלום בעקבות התפשטות הקורונה במועדון, שחקני הפועל חדרה חזרו לאימונים בימים האחרונים. המנכ"ל אלי דגני ערך שיחת הבהרה עם השחקנים, בה ציין כי המועדון יעשה הכל בכדי למנוע פגיעה כלכלית מהיציאה לחל"ת ודרש מהשחקנים לעמוד בנהלי החזרה לפעילות שקבעה מנהלת הליגה.

דגני ביקש להקפיד על הבידוד הביתי ולכבד את הנהלים גם במתקן האימונים, ואף הזהיר: "שחקן או איש צוות שיפר את הבידוד ישלם את הקנס של המנהלת, ואם המנהלת תחליט להרחיקו – אותו אדם גם לא יקבל שכר על תקופת ההשעייה. היה לנו חשוב לחזור לשחק, לא נעבור לסדר היום במקרה של הפרות".

בימים האחרונים שקלו בהפועל חדרה את האפשרות לערוך מחנה אימונים בארץ, אך נראה כי העלויות גבוהות והקבוצה תקיים מיני-מחנה במגרש העירוני. לאחרונה פנו ראשי המועדון למנהלת וביקשו לדחות את מועד חזרתה של ליגת העל בשבוע, זאת מכיוון ששחקני חדרה לא התאמנו מעל חודש ויצטרכו יותר זמן מקבוצות אחרות על מנת להיכנס לכושר. במנהלת טרם הגיבו לבקשה.

מנכ"ל הפועל חדרה, אלי דגני
דגני. שיחה נחרצת עם השחקנים | תומר קרן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי