אחי נצרת פנתה להתאחדות: העמידו לדין את ברקוביץ' ובני יהודה

ניר ברקוביץ' | בני יהודה תל אביב, רשמי

המועדון מהלאומית טוען שהמאמן שעזב את הקבוצה לטובת הכתומים הפר את חוקי התקנון יחד עם הקבוצה משכונת התקווה מכיוון שהעביר אימון למרות שנמצא תחת חוזה, לטענתם

(גודל טקסט)

בתחילת השבוע ניר ברקוביץ' מונה למאמן בני יהודה במפתיע ועזב את תפקידו במכבי אחי נצרת. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקבוצה מהליגה הלאומית הודיעה שתדרוש פיצוי מכיוון שכלל לא עודכנה על עזיבתו לטובת הכתומים.

אחי נצרת לא מתכוונת להתפשר, ולספורט1 נודע שאתמול (חמישי) פנה בא כוחו של המועדון, עו"ד אייל יפה, לתובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, בדרישה להעמיד את המאמן ואת בני יהודה לדין וזאת לאחר שהפרו הצדדים את חוקי התקנון לטענתם, כאשר ברקוביץ' העביר אימון בבני יהודה וזאת בזמן שהוא נמצא כביכול תחת חוזה בנצרת.

במכתב שנשלח מטעם המועדון לתובע נכתב כי גם הקבוצה משכונת התקווה וגם ברקוביץ' הפרו מספר חוקים בתקנון, ובאחי נצרת אף דורשים גם מהבקרה התקציבית וגם מההתאחדות לכדורגל שלא לאשר את ההסכם של המאמן. גורם בקבוצה מהליגה הלאומית אמר: "יש חוקים במדינה וצריכים לפעול בהתאם".

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | צילום: אלוני מור

כזכור, כבר ביום שלישי, יום לאחר הודעת בני יהודה על מינויו של ברקוביץ', עו"ד אייל יפה שלח מכתב מטעם אחי נצרת למועדון משכונת התקווה בו נכתב: " למרשתי הסכם תקף עם המאמן ניר ברקוביץ', הנמצא כיום בהסכמתו בחל"ת. מרשתי נדהמה מהפרסומים ומהודעתו הטלפונית הלקונית של מר ברקוביץ' אתמול קרוב לחצות. העובדה שמרשתי למדה מהתקשורת וטלפונית ממר ברקוביץ' על כך שחתמתם לכאורה על הסכם, מעידה על אובדן דרך, על הפרת כל דין ועל התנהגות לא ראויה ובזויה כלפי קבוצה קטנה יותר".

"בהתנהגות קבוצת בני יהודה, בכל הכבוד, יש גם משום גרם הפרת חוזה על החומרה שבדבר תוך שימוש ‘בכוח הכסף' ובזוי ולעג כלפי קבוצה קטנה יותר. מבחינת מרשתי ועל כן עותק ממכתבי מועבר גם להתאחדות, למנהלת ולבקרה, המאמן הפר הסכם בבוטות, בחוצפה וביודעין תוך קבלת גיבוי מבני יהודה השותפה למהלך בלתי חוקי זה".

"בני יהודה שותפה מלאה להפרות בוטות אלה. אם המאמן מבקש להשתחרר מההסכם עם מרשתי, יתכבד ניר ברקוביץ' ויפנה כמתחייב וגם על בני יהודה לנהוג כך ולקבל את הסכמת מרשתי, שכמובן כרוכה בפיצוי כנהוג וכמקובל. ההתאחדות והבקרה נדרשים שלא להכיר ולא לאשר את העסקתו של ניר ברקוביץ' על ידי בני יהודה. מרשתי גם שומרת על זכותה לתבוע את מלוא נזקיה בגין התנהלותכם".

בני יהודה מיהרה להגיב ושללה את טענות אחי נצרת: "לאחר בדיקות מול הגורמים הרלוונטים, נמצא שלא נפל כל פגם בסיכום העקרוני שהושג אתמול בין מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב ובין ניר ברקוביץ'. כידוע, ברקוביץ' הוצא לחל"ת באופן חד צדדי על ידי מועדון הכדורגל מכבי אחי נצרת. על פי חוק מעמדו של עובד שהוצא לחל"ת כפוי הוא כשל מתפטר בדין מפוטר והוא רשאי להתפרנס ולמצוא לעצמו עבודה אחרת במהלך תקופה זו, כל זאת בכפוף לעובדה שאותו עובד מודיע למעביד שלו שאינו רוצה לחזור למקום העבודה".

"למיטב ידיעתה של בני יהודה תל אביב כך בדיוק פעל ניר ברקוביץ' כלפי מועדון הכדורגל מכבי אחי נצרת (כפי שהם בעצמם כותבים במכתב המיותר שהעבירו לרשותנו). חשוב להבהיר שאנו מכבדים מאוד את מועדון הכדורגל מכבי אחי נצרת ועובדיו וכמובן שאין לנו ולא הייתה לנו שום כוונה או רצון לבזות ובטח שלא להתנהג בצורה יהירה, כלשונם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי