שביט החליט סופית לעזוב את בני סכנין, קשר ארגנטינאי מועמד

פדריקו גינו | Demian Alday/Getty Images

היו"ר אבו יונס ניסה לשכנע את המאמן לחזור בו מההתפטרות בשיחה ביניהם וגם השחקנים הפעילו לחץ, אך ללא הועיל. פדריקו גינו בן ה-27 סומן כמחליף אפשרי לאלן אנג'י

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על בני סכנין מאז חזרתה של הקבוצה לאימונים, בשל ההתפטרות הדרמטית של המאמן אלדד שביט ביום רביעי האחרון. כזכור, שביט חטף ביקורת קשה מצד היו"ר מוחמד אבו יונס, שהאשים אותו בכך שהקשר הניגרי אלן אנג'י הגיע לישראל עם קוצב לב ולא עבר בדיקות רפואיות. לאור המילים הקשות שנאמרו בשיחה, החליט המאמן לסיים מיידית את תפקידו בקבוצה.

לאחר ההודעה הנחרצת, נערכה אתמול (שישי) שיחת פיוס בין שביט לאבו יונס בתיווכו של המנכ"ל חאלד דוכי, במהלכה התנצל אבו יונס על דבריו ואף ביקש ביחד עם דוכי ששביט יחזור למשרת המאמן. הצדדים שוחחו פעם נוספת במהלך השבת, אולם בסופו של דבר שביט קיבל החלטה סופית לעזוב ולא לחזור בו מההתפטרות. יש לציין כי פרט לדוכי ולאבו יונס, בימים האחרונים גם מספר שחקנים פנו לשביט וביקשו ממנו לחזור בו מהחלטתו: "אבו יונס פעל בצורה לא נאותה, אבל אל תעזוב את הספינה", אמר אחד השחקנים למאמן, אך כאמור, ניסיונות השכנוע לא הועילו.

כעת ינסו במועדון מהמגזר למצוא מאמן חדש וכפי שנכתב כאן בימים האחרונים, שמותיהם של ניסו אביטן ואופיר חיים עלו לאחר שמרקו בלבול ואלישע לוי סירבו לקחת את התפקיד.

בנושא אחר, אנג'י צפוי כאמור לעזוב את ישראל ובסכנין כבר מחפשים קשר אחר. לספורט1 נודע כי אחד המועמדים הוא הארגנטינאי פדריקו גינו. הקשר בן ה-27 גדל באורוגוואי ושיחק בין השאר בקבוצות בברזיל וקבוצתו האחרונה הייתה אלדוסיווי מהליגה הארגנטינית הראשונה. אם סכנין תחליט להחתימו, זו תהיה הקבוצה האירופית הראשונה שלו בקריירה.

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי