שחקני הנבחרות יעברו בדיקות קורונה, טוואטחה יצא שלילי

מוחמד אבו פאני חוגג עם עופרי ארד | מאור אלקסלסי

לאחר שערן זהבי נמצא חיובי, מכבי חיפה הודיעה כי השחקנים שחזרו מהבוגרת והצעירה ומתאמנים בקפסולה בארץ, ייבדקו. המגן התראיין לאתר הרשמי: "ראיתי את הרמה הגבוהה של הקבוצה, מקווה להתחבר במהרה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ההודעה על הידבקותו של ערן זהבי בנגיף הקורונה הדליקה נורה אדומה גם בקבוצות שקיבלו בחזרה את נציגיהן בנבחרת ישראל. אחת כזו היא מכבי חיפה, שהודיעה היום (שבת) כי השחקנים שחזרו מהנבחרות יעברו בדיקת קורונה: מדובר במוחמד אבו פאני, סאן מנחם, נטע לביא ועופרי ארד מהנבחרת הבוגרת ויהב גורפינקל מהצעירה, כשהחמישה שמתאמנים בארץ בזמן שקבוצתו של ברק בכר שוהה במחנה האימונים בסרביה.

שחקן נוסף שעבר בדיקת קורונה לאחר שחתם רשמית אתמול הוא טאלב טוואטחה, שנמצא שלילי. המגן התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על שובו לשורות הירוקים: "חיכיתי לרגע הזה. אני מתרגש להיות כאן, כיף לחזור הביתה. היו לי מספר הצעות מהארץ, אבל תמיד היה לי ברור שברגע אחזור לישראל זה יהיה רק למכבי חיפה. זה הבית שלי וזה המקום בו אני מרגיש בטוח ובנוח".

"עקבתי אחרי הקבוצה בעונה שעברה", המשיך טוואטחה, "במיוחד היה לי כיף לראות את סמי עופר מלא ברוב המשחקים ואת הדחיפה הגדולה של הקהל ברגעים פחות טובים. הקבוצה הייתה ממש טובה ואני מקווה שנמשיך ככה השנה ונהנה מכדורגל ומהדחיפה של הקהל, שאני מקווה שיחזור".

דעתו על הקבוצה: "למכבי חיפה יש את כל הקומבינציה ואת הקהל מספר 1. ראיתי את הרמה הגבוהה של הקבוצה בליגה ובמוקדמות הליגה האירופית. מקווה להתחבר במהרה לחברים הישנים-חדשים ולעזור לקבוצה כמה שיותר מהר להשיג את המטרות שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי