רשמית: טאלב טוואטחה חתם במכבי חיפה

טאלב טוואטחה | האתר הרשמי של מכבי חיפה

העסקה נסגרה: המגן השמאלי חזר למועדון נעוריו בחוזה לשלוש שנים, ירוויח 230 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים. גורפינקל עשוי לחתום על חוזה חדש ולצאת להשאלה, צפו: ברק בכר הבקיע שער מרשים באימון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השלימה סופית את אחת מההעברות החשובות שלה בשנים האחרונות, כשהמגן השמאלי טאלב טוואטחה חזר לקדנציה שנייה בקבוצה נעוריו וחתם היום (שישי) רשמית לשלוש שנים במועדון מהכרמל. שחקן נבחרת ישראל עבר בדיקות רפואיות, ולאחר מכן נפגש יחד עם סוכנו דודו דהאן עם יעקב שחר במשרדי המועדון וחתם.

לאחר החתימה אמר טוואטחה: "חזרתי הביתה. הכי מאושר בעולם לחזור למקום שהוא הבית שלי, המקום שבו גדלתי. עכשיו אני רוצה להשיג עם מכבי חיפה את המטרות וכמובן מחכה שיחזור כבר הקהל האדיר שלנו ליציעים. ירוק עולה".

צפו: כך מכבי חיפה הציגה את טאלב טוואטחה

טוואטחה, שילבש את החולצה מספר 17 כהומאז' לפיטר מסיללה, הצטרף בחוזה לשלוש שנים וירוויח 230 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, עם הגעתו של ברק בכר למכבי חיפה, המאמן ציין בפני ראשי המועדון כי לטוואטחה תהיה חשיבות משמעותית ביכולת של הירוקים לזכות העונה באליפות ולהחזיר את הצלחת למועדון לראשונה מאז 2011.

המגן השמאלי בן ה-28 צפוי להתחיל להתאמן עם הקבוצה מיד לאחר חזרתה ממחנה האימונים אשר מתקיים בימים אלה בסרביה. מי שצפוי לעזובכעת הוא יהב גורפינקל, שמבוקש בהפועל חיפה ועשוי לעבור בהשאלה כשבמקביל יחתום על חוזה חדש.

טוואטחה קיבל את המספר 17 (לבש את המספר 13 בקדנציה הראשונה) ועם פתיחת חלון ההעברות בסמוך לחזרת המשחקים יקבל את השיחרור הבינלאומי מלודוגורץ. טאלב עזב בקיץ 2016 לפרנקפורט הגרמנית, לאחר שזכה עם מכבי חיפה בגביע המדינה.

טוואטחה גדל במחלקת הנוער של המועדון מגיל צעיר ובעונת 2009/10 עלה לקבוצה הבוגרת, בה רשם 194 הופעות בליגה, בגביע ובליגה האירופית. הוא זכה עם הירוקים באליפות האחרונה שלהם, בגביע ולקח חלק במשחק שלב הבתים של הצ'מפיונס ליג ב-2010.

דודו דהאן, טאלב טוואטחה | האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי ההפסד 1:0 לקולוברה ביום רביעי במשחק הידידות הראשון במחנה האימונים, ביום ראשון חיפה תפגוש את IMT בלגרד למשחק השני שינעל את המחנה (19:25, שידור ישיר בספורט2). ג'וש כהן הצטרף לאחרונה לחבריו במחנה, שכן הוא נשאר תחילה בישראל לאחר שסבל מזיהום במרפק וכעת הגיע לסרביה.

יהב גורפינקל | מאור אלקסלסי

צפו בברק בכר כובש שער מרשים באימון מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי