אביטן: "סכנין נפגעה הכי קשה מהקורונה, המועדון הושבת לגמרי"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

המאמן החדש של העולה החדשה התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "לא תהיה מהפכה, אבל נתנו לי את המפתחות לצרף שניים או שלושה שחקנים. הייתה לי עונה קשה בשנה שעברה". וגם: סבסטיאן ולאסקס

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

במהלך יחסית מהיר, בני סכנין הודיעה היום (ראשון) על מינויו של ניסו אביטן לתפקיד המאמן לאחר עזיבת של אלדד שביט. על מועמדותו של אביטן פורסם לראשונה בספורט1. אקס הפועל תל אביב, הפועל חדרה והפועל רעננה נכנס לקבוצה הצפונית בתקופה לא פשוטה, אחרי שהמועדון הושבת לאחר שפקדה אותו מכת קורונה, והקבוצה ניצבת במקום האחרון בטבלה.

"עוד לא פגשתי את השחקנים, רק את אבו יונס וחאלד דוכי", אמר אביטן בראיון לתכנית הספורט של 103FM. "אני וגלעד קצב ישבנו ודיברנו, הגענו לעמק השווה מול המועדון. הגענו להבנה שבשלב ראשון הקבוצה צריכה להתייצב ולהגיע למצב שאנחנו נשארים בליגת העל. אני מקווה שנעשה עונה חלקה. יש חלון שייפתח בקרוב לעשרה ימים. צריך להתכונן אליו. לא תהיה מהפכה בקבוצה. נצא לקרב עם מה שיש".

על כך שאין יותר מדי סבלנות למאמנים בסכנין: "זה לא העניין. הגעתי למקום שרציתי להיות והרגשתי שרוצים אותי. מבחינתי אני יודע שלקבוצה הזו יש פוטנציאל. יש לה קהל שכרגע הוא בבית אבל הוא תומך בקבוצה. מבין שבתקופה הקרובה לא יהיה קהל. אני חושב שסכנין נפגעה הכי קשה מהקורונה כי היא שיחקה בהרכב חסר והמועדון הושבת לגמרי".

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

הרכש החדש, סבסטיאן ולאסקס: "הסיכום איתו הוא בכפוף לבדיקות. מקווה שהוא יעבור. זה לא שחקן שבחרתי, שמעתי עליו כמו על האחרים. אני אצטרך לבנות בפרק הזמן הקצר שיש לי את הקבוצה. לא הייתי מזלזל בליגה השנייה בארצות הברית, משם הוא הגיע, יש שם שחקנים מוכשרים. אני מקווה שהוא יעזור לנו".

חיזוק: "אף אחד לא מבטיח לי כלום, פשוט נתנו לי את המפתחות להביא שניים או שלושה שחקנים. אני מתמקד בשוק הישראלי אבל זה מאוד קשה בתקופת הקורונה. קבוצות מעדיפות להשאיר סגל רחב".

"מבחינתי אני מגיע מאוד מחויב למועדון", סיכם אביטן. "אני מקווה לעשות עונה טובה בסכנין. הייתה לי עונה קשה בשנה שעברה אחרי התקופה הטובה בחדרה. אני עובר לצפון ואחזור לבית פעמיים בשבוע. מקווה שנעמוד במטרות שלנו".

סבסטיאן ולאסקס | בני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי