כעס בחדרה: "לשחק אחרי חודשיים זה לא ספורטיבי"

שחקני הפועל חדרה. במועדון תוקפים | אודי ציטיאט

בקבוצה של מימר, שסבלה רבות מנגיף הקורונה, כועסים על משרד הבריאות שמונע אפשרות לקיום משחקי אימון ועל כן לא תוכל לפגוש את אשדוד (שלישי) ונתניה (שישי) לפני חידוש הליגה. "זה פשוט הזוי, איפה ההיגיון?"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה בשבוע שעבר להתאמן לאחר יותר מחודש של הפסקה משום שעוד לפני הטלת הסגר על ישראל, פעילות המועדון הופסקה לאור ריבוי מקרי הידבקויות בקורונה במועדון. במועדון קיוו תחילה כי מנהלת הליגה תתחשב בהם ותדחה את משחקיה הראשוונים, אך המנהלת הודיעה כי משחקה נגד הפועל קריית שמונה ייערך כמתוכנן ב-31 באוקטובר.

אם לא די בכך, הרי שמשרד הבריאות הודיע אתמול (ראשון) כי הם לא מאפשרים לקיים משחקי אימון. חדרה כבר קבעה שניים כאלה – נגד מ.ס אשדוד ביום שלישי ונגד מכבי נתניה ביום שישי, בתקווה להוריד חלודה ולהחזיר כושר משחק, ונכון לעכשיו שניהם בוטלו.

במועדון כועסים: "זה פשוט הזוי. לא יכול להיות שנחזור לאחר כמעט חודשיים ללא משחק, איך נהיה בכושר?" אמרו בחדרה והוסיפו: "עם כל הכבוד למגפת קורונה, ההיגיון והספורטיביות לא פחות חשובים ואם לא נשחק שום משחק עד שנפגוש את ק"ש אז זה לבטח לא יהיה ספורטיבי".

שרון מימר | אודי ציטיאט

בינתיים, השחקנים ממשיכים בפעילות ובחדרה בנו תוכנית מיוחדת, מעין מחנה אימונים קטן, כאשר במהלך מספר ימים תערוך הקבוצה אימונים כפולים. מי שהצטרף לאימונים ולמעשה נמצא בכושר משחק הוא המגן נועם כהן שהשתתף בשבוע שעבר במשחקי הנבחרת הצעירה של ישראל.

עוד באותו נושא: שרון מימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי