בית"ר תדרוש משועה לעבור לגור בירושלים, קונטה התאמן עם הקבוצה

ירדן שועה
ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

לסוכנו נמסר שבמועדון רוצים "שיתחבר לאווירה בבית וגן", אך המטרה היא פיקוח אחר התנהלותו. וגם: הפרסום בספורט1 על קיום משחקי אימון הרתיח את משרד הבריאות, במנהלת מנסים לשנות ההחלטה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים בטוחים שיצליחו לסייע לירדן שועה להיקלט בקבוצה. לצורך כך, בימים האחרונים פנו במועדון לסוכנו דודו דהאן והבהירו כי הם מעוניינים שהשחקן יעבור לגור בירושלים, כדי לקרב אותו לשאר השחקנים ולגרום לו להתחבר לאווירה בבית וגן.

עם זאת, מאחורי הקלעים מספרים כי הסיבה העיקרית לכך היא הרצון לפקח מקרוב אחר התנהלותו. "ירדן ילד טוב, היו לו בעיות במכבי חיפה אבל הוא יודע שבבית"ר אין מקום לטעויות. הוא עוד יוכיח לכולם שאכלו את הכובע", אמרו בסביבתו של השחקן. בבית"ר הבהירו כי השיחה עם דראפיץ' וברדה לא נועדה על מנת "לשים לו גבולות", אלא להפך: השניים מאמינים בו ורוצים לקרב אותו לקבוצה. "הם לא יתנו לו לבוא עם מאה טון על הכתפיים", אמרו כבר אתמול במועדון.

שועה, אגב, הגיע היום (שני) לאימון הקבוצה ונכח באסיפת הווידאו, אולם בעקבות מספר פערים בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, החוזה בין הצדדים טרם נחתם, המשמעות היא כמובן שהעסקה לא הושלמה באופן רשמי ומכאן שהוא לא היה רשאי להתאמן.

ירדן שועה חותם בבית"ר לצד דודו דהאן
דהאן ושועה במעמד חתימת החוזה | בית"ר ירושלים, רשמי

בניגוד לחלוץ החדש בבירה, אנטואן קונטה נחת הלילה בישראל וכבר הגיע לאימון והצטרף לחבריו לאור העובדה שלא נדרש להיכנס לבידוד. כפי שפרסמנו, במועדון כבר החליטו שינסו למכור אותו לפני מועד המשפט בסוף ינואר, כלומר במועד ההעברות שייפתח החורף. דן איינבינדר ואור זהבי ממשיכים להתאמן, כשדיוגו ורדסקה עשוי להגיע לסיכום כספי עוד השבוע ולעזוב תמורת מחצית משכרו.

במקרה שהפורטוגלי אכן יגיע לסיכום, עשוי אור זהבי להודיע כי בכוונתו להישאר בכל מחיר במועדון, גם במחיר של ישיבה על הספסל או ביציע. "אור מאוד מאמין בעצמו, הוא רוצה להישאר. הוא יעזוב רק אם יקבל הצעה טובה מאוד", אמרו בסביבתו.

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

בינתיים, במועדון מחפשים פתרון "עוקף" לעניין משחקי האימון. במוצאי שבת פורסם לראשונה בספורט1 כי בית"ר קבעה משחק אימון מול כפר סבא ומאוחר יותר גם מול הפועל כפר שלם, כל זאת טרם התקבל אישור בנושא. הפרסום הרתיח את ראשי מערכת הבריאות, שטענו כי טרם אושר מתווה לקיום משחקי אימון.

יחד עם זאת, הלילה עוד עשו במנהלת מאמץ להתיר את קיום המשחקים תחת הנחיות מחמירות. אם לא יימצא פתרון, בית"ר תשקול קיום מחנה מקוצר או קיום משחק אימון מול הנוער, בהנחה שיאושר למחלקות הצעירות לחזור בימים הקרובים.

בתוך כך, מנהלת מחלקת הנוער בשנתיים האחרונות, תומר כרמל, הודיע למועדון על רצונו לסיים את תפקידו: "לאחר התלבטות ארוכה ולא קלה הגעתי להחלטה להיפרד. הייתה לי תקופה מאתגרת מאוד", אמר והודה על האמון וההזדמנות שקיבל. היו"ר אלי אוחנה הוסיף: "קיבלנו בצער את החלטתו, מאז שמונה לתפקיד הצליח להזיז הרים וגבעות למען ילדי ונערי המועדון והיה חלק מהשינוי המרשים שעברה המחלקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי