בבית"ר החליטו: קונטה ישוחרר מהקבוצה לפני משפטו

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אודי ציטיאט

בעקבות הפרשה בה הסתבך בצרפת, השחקן ייאלץ להמריא מוקדם מהצפוי. בצוות המקצועי מודאגים: "לא נשחק יותר מחודשיים". ורדסקה דרש שמונה חודשי פיצוי וסורב, אך עשוי לעזוב בקרוב. אימון בכורה לזרים החדשים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי תקופה ארוכה בה הכדורגל הושבת, בית"ר ירושלים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה חזרה הבוקר (רביעי) לבית וגן. הקבוצה שיחקה עד כה משחק אחד מתוך שלושה מחזורים שנערכו, כשהמשחקים שלה מול הפועל קריית שמונה והפועל חדרה נדחו. במנהלת הליגה ישבצו כבר היום את המשחקים מחדש, כשבית"ר אמורה להשלים את שני המשחקים במחזורי אמצע שבוע.

בצוות המקצועי מודאגים מהסיטואציה ואמרו: "אנחנו נשחק לראשונה אחרי יותר מחודשיים, זה דורש זמן הכנה ארוך יותר". חלק מהקבוצות פנו למנהלת בדרישה לקיים את המחזור הקרוב בתחילת נובמבר, משמע דחייה של שבוע לעומת התכנון לחדש את הליגה ב-31.10.

הקשר הברזילאי מתאוסיניו סיים את הבידוד שלו וערך אימון בכורה וכמוהו גם המגן החדש סנטיאגו אוקמפוס. במועדון חוששים מהזמן הרב שעבר מהמשחק האחרון והצוות המקצועי החליט לחזור לאימונים בהדרגה, כדי להימנע מפציעות.

לגבי אנטואן קונטה, הדברים שונים לגמרי. המגן ינחת מצרפת בסוף השבוע, ייכנס לבידוד ויחזור לאימונים בשלב מאוחר יותר. יחד עם זאת, בבית"ר ירושלים לא מתכוון שהשהות שלו בישראל תהיה ארוכה והכחישו שמועות לפיהן השחקן יאריך בקרוב חוזה במועדון. כזכור, אתמול פרסמנו כי על פי דיווח בצרפת, נקבע תאריך למשפטו, ארבע שנים לאחר שהכה תלמיד תיכון באמצעות אלת בייסבול ונעצר על ידי משטרת צרפת: ה-26 בינואר 2021.

אנטואן קונטה. במרכז ההגנה | מאור אלקסלסי

מדובר במשפט פלילי ולכן נראה כי המגן יצטרך להמריא לצרפת בשלב מוקדם יותר כדי להיפגש עם פרקליטיו. בבית"ר צופים כי השחקן לא יישאר מעבר לחודש ינואר, כשגם אם יביא הצעה מליגה שחלון ההעברות בה פתוח בשלב הזה, הוא ישוחרר. "כרגע, בגלל שלא מצא קבוצה עד סגירת החלון, קונטה יהיה חלק מהסגל שלנו", אמרו בבית"ר.

החלוץ שלומי אזולאי קיבל הצעה לעזוב את המועדון מיידית תמורת פיצוי נמוך, אך בתמורה בית"ר תוותר על דמי ההעברה שלו. הוא סירב וממתין להצעה, כשבני יהודה תחליט בקרוב אם לצרף אותו. אור זהבי מתעקש להישאר ודן איינבינדר לא מעוניין לשמוע הצעות אחרות.

לגבי דיוגו ורדסקה, שצוטט בספורט1 בשבוע שעבר כי הוא לא מתכוון לעזוב את הקבוצה לאחר שסירב למתווה שהוצע לו, מה שגרם לסערה ולמתיחות רבה בין הצדדים – בסביבתו טענו אתמול כי ההצעה של בית"ר לא מספיק טובה עבורו והוא יישאר. בבית"ר טוענים כי אין לו חוזה לעונה הבאה ואם המצב לא ייפתר הצדדים ייפגשו בבוררות. סוכניו של הבלם, שביקש אור ירוק לחפש קבוצה באירופה לאחר שיוסי בניון עזב, ביקשו לקבל שמונה חודשי פיצוי, אך בבית"ר לא יהיו מוכנים לשלם לו לכל היותר מחצית מהחוזה שלו ואם יסכים ישוחרר מיידית.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1007536

בבית"ר אמרו אתמול: "זה לא יקרה, שיישאר כאן והצוות המקצועי יחליט לגביו. הצענו לו פיצוי נאה תמורת עזיבה והוא סירב". ההערכה היא שהבלם, שגילה ירידות ועליות ביכולתו העונה, יעלה ליציע אם לא יגיע לפשרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי