אל עביד ישתלב ברוטציה: "יכול להיות תגלית העונה"

יהאב אל עביד | האתר הרשמי של מכבי חיפה

צפו: מכבי חיפה סיכמה מחנה מוצלח בסרביה, אל עביד גנב את ההצגה עם צמד נגד בלגרד: "בכר עקב אחריו, לא סתם שילמנו עליו מיליון שקלים", אמר גורם. מנחם ינסה לחזור לאימונים לקראת סוף השבוע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

צפו: צמד לאל עביד ב-1:3 של חיפה על IMT בלגרד

מכבי חיפה תחזור היום (שני) אחר הצהריים לישראל לאחר מחנה אימונים בן שמונה ימים בסרביה שכלל שני משחקי אימון. בצוות המקצועי הגדירו את המחנה כמוצלח ומבחינתם הקבוצה עמדה ביעדים, ובמועדון שמחו מהניצחון 1:3 על בלגרד מהליגה השנייה. "למחנה היה חשיבות רבה – רצינו לחזור לכושר ובעיקר לחזור להתאמן ועשינו זאת", אמרו במועדון.

מי שמשך את עיקר תשומת הלב אתמול במשחק הוא יהאב אל עביד שממשיך להרשים את המאמן ברק בכר. שחקן ההתקפה הצעיר נרכש מביתר ת"א/ בת ים וסבל מפציעה ארוכה וכעת נראה כי יהיה חלק מהרוטציה בחלק ההתקפי, במיוחד לאור עזיבתם של מוחמד עוואד וירדן שועה.

אתמול (ראשון) הירוקים שיחקו ללא צמד החלוצים ניקיטה רוקאביצה וסתיו נחמני, ואל עביד לקח פיקוד וכבש צמד. במועדון מספרים כי אחד היתרונות שלו הוא הגיוון – יכול לשחק במספר תפקידים, גם בכנף וגם בחוד: "יש משהו בילד הזה, אם ימשיך לעבוד קשה הוא עשוי להיות אחת התגליות של העונה הקרובה", אמרו במועדון והוסיפו: "בכר עקב אחריו ולא לחינם שילמנו עליו מיליון ש"ח". כזכור, מכבי תל אביב עקבה גם כן אחרי השחקן אך הירוקים היו מהירים יותר במהלך הקיץ ורכשו אותו.

מחנה אימונים מוצלח | מכבי חיפה, רשמי

כעת, סגנית האלופה תחזור להתאמן בארץ עד ל"משחק העונה" נגד מכבי תל אביב בעוד שבועיים. בקבוצה מקווים כי משרד הבריאות יחזור בו מהחלטתו וניתן יהיה לקיים משחקי אימון כאשר שניים כאלה כבר נקבעו נגד הפועל נוף הגליל והפועל עכו.

שחקני נבחרת ישראל שנמצאו אתמול שליליים בבדיקת הקורונה יצטרפו לשאר הקבוצה כמו גם מגן הרכש טאלב טוואטחה. כפי שפרסמנו אתמול, במועדון מקווים שמגן נבחרת ישראל יירשם ויהיה חלק מהסגל כבר נגד האלופה. מעבר לכך, בחיפה רוצים להכשיר גם את סאן מנחם שנפצע במדי נבחרת ישראל ועד כה עובר טיפולים בקרסולו. בתחילה הצטווה המגן למנוחה של עשרה ימים אבל לאחרונה הנפיחות בקרסול ירדה ומנחם ינסה לחזור להתאמן לקראת סוף השבוע.

בנושא אחר, בית"ר ירושלים אומנם הציגה אתמול רשמית את החלוץ ירדן שועה אך מבחינת הקבוצה מהכרמל הוא טרם שוחרר. החלוץ עצמו עדיין לא חתם על תנאי עזיבתו וטרם נחתם רשמית ההסכם בין המועדונים. "הגענו להבנות והכל סוכם אבל טרם נעשה החתימה הרשמית", אמר גורם המעורה בפרטים.

סאן מנחם, נטע לביא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי