טוואטחה ערך אימון בכורה, רוקאביצה ייעדר ממשחק האימון

המגן שחתם בשישי הצטרף לחבריו השוהים בישראל ועשוי לשחק לראשונה ב-2.11 נגד מכבי ת"א. הירוקים מקווים לנצח הערב במשחק ההכנה השני במחנה (16:30). החלוץ שסובל מרגישות בברך לא ישחק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תסיים היום (ראשון, 16:30) את מחנה האימונים המיוחד שלה בסרביה כאשר תפגוש את קבוצת איי. אם. טי בלגרד המקומית מהליגה השנייה בסרביה במשחק ההכנה השני שלה. תחילה, המשחק היה אמור להיערך בשעות הערב, אך בשל שינוי במגרש בו תשחק הקבוצה, המשחק הוקדם לשעות אחר הצהריים. כזכור, ביום רביעי הפסידו הירוקים לקולוברה וכעת מקווים במועדון לסיים את המחנה עם ניצחון.

עוד בטרם היציאה למחנה הגדיר המאמן ברק בכר כי מטרת המחנה להחזיר את השחקנים לכושר משחק וכי התוצאות במשחק האימון אינן מהוות מדד. ובכל זאת הבוקר אמרו במועדון: "כל ניצחון הוא משמח ונותן אנרגיות טובות להמשך העונה".

גם הערב צפוי בכר להשתמש בכל שחקני הסגל כאשר ימשיך לעבוד על הליקויים במרכז ההגנה. הקשר יהב אל עביד שהרשים במהלך המחנה וגם במשחק הקודם צפוי לקבל דקות משחק מרובות. מי שלא ישחקו הערב הם ניקיטה רוקאביצה שסובל מרגישות קלה בברך וסתיו נחמני שסובל ממתיחה קלה.

רוקאביצה. לא ישחק הערב | האתר הרשמי של מכבי חיפה

בינתיים, שחקני נבחרת ישראל שלא יצאו עם הירוקים למחנה יעברו בדיקת קורונה ועד אז מתאמנים בקפסולות עם מאמן הכושר ניל קלארק, שלא יצא עם הירוקים למחנה בסרביה אלא נמצא בארץ. ההוראה לבצע בדיקות קורונה מיידיות באו בעקבות הידבקותו של ערן זהבי והירוקים אינם מתכוונים לקחת סיכון בנושא.

מי שהבוקר הצטרף לקבוצת המתאמנים בישראל הוא הרכש החדש טאלב טוואטחה. האחרון, כזכור, חתם רשמית ביום שישי וקיבל את אישור הקבוצה הבולגרית להתחיל ולהתאמן בכרמל. המגן יירשם רשמית כשחקן הקבוצה מיד עם פתיחת חלון ההעברות ועשוי לערוך את הופעת הבכורה במשחק הגדול נגד מכבי תל אביב במסגרת המחזור הרביעי של הליגה, ב-2.11.2020.

טאלב טוואטחה
טוואטחה. אימון ראשון בקדנציה המחודשת | מכבי חיפה, האתר הרשמי
טוואטחה ושחקני הנבחרת באימון
טוואטחה ושחקני הנבחרת באימון הבוקר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי