אימון בכורה לשועה, קונטה למועדון: "לא אשאר מעבר לינואר"

ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

החלוץ החדש של בית"ר, שקיבל אישור להתאמן, הגיע לבית וגן ובמועדון מצפים שעטר יתמוך בו למרות המאבק על חולצת ההרכב. המגן דורש למכור אותו, זעם על ההחלטה לבטל משחקי אימון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עסקת העברתו ממכבי חיפה טרם אושרה, אבל ירדן שועה ערך הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה של בבית"ר ירושלים. בין החלוץ לירוקים קיימים פערים הנוגעים בין היתר למענקים שקיבל לאחרונה, טרם החליט לעזוב את המועדון, אולם הנהלת בית"ר קיבלה אתמול, כזכור, אישור לאפשר לו להתאמן. ההערכה היא שהשחקן יגיע להבנות ביממה הקרובה עם מכבי חיפה.

בסביבתו מעריכים שהדברים ייפתרו כבר בשיחה הקרובה. שועה אמור להתחרות על חולצת ההרכב עם גלאפילו האסלביינק ואלירן עטר, ולמרות זאת, במועדון מצפים שעטר הוותיק ילווה את הרכש החדש במהלך תהליך הקליטה שלו בקבוצה. עטר, כמו טל בן חיים, עידן ורד ודן איינבינדר, מסייע גם לשחקנים הצעירים בתהליך הקליטה שלהם במועדון.

אנטואן קונטה מתאמן עם הקבוצה, אך ההערכה היא שבכל סיטואציה שלא תתרחש, הוא יעזוב את בית"ר ירושלים בחלון ההעברות שייפתח ב-10 בינואר, 16 ימים לפני פתיחת משפטו בצרפת. קונטה אמור לנסוע מספר ימים לפני כן לצרפת. לאחרונה המגן סירב לחתום על הארכת חוזה במועדון. קונטה הבהיר לראשי בית"ר: "אני לא אשאר כאן מעבר לינואר. אם צריך, תמכרו אותי". במקרה כזה, על מנת להסדיר מבחינה בירוקרטית את המכירה, הקבוצה עשויה להאריך איתו את ההסכם בעונה אחת כדי שלא יהפוך לשחקן חופשי, אך הוא לא יישאר כאן עד תום החוזה החדש.

בנושא אחר: במועדון זועמים על החלטת משרד הבריאות שלא לקיים משחקי אימון, לאחר שבמוצאי שבת סוכם על קיום שני משחקי אימון – ברביעי מול הפועל כפר סבא ובשישי מול כפר שלם. מכיוון שבמועדון רוצים שהשחקנים ייכנסו לכושר משחק, לא מן הנמנע כי יקיימו משחק אימון פנימי עם מספר רב של שחקני נוער שנכללים בסגל הרחב של הקבוצה הבוגרת. "אין שום הבדל בין קיום אימון טקטי רגיל למשחק אימון. להפך, באימון טקטי בקצב גבוה הסיכוי למגע הוא לא נמוך יותר".

ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי
ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי
אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי