קשיי שפה וכושר לקוי: הזרים של בית"ר ירושלים מתקשים להתאקלם

מתאוסיניו, סנטיאגו אוקמפוס, סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים

אוקמפוס מתקשה להבין הוראות באנגלית, מתאוסיניו לא בכושר והשחקן היחיד שמחבר את הפאזל, דיוגו ורדסקה, עשוי לעזוב בימים הקרובים תמורת פיצוי. שחקן בקבוצה על הברזילאי: "יהיה לו קשה מאוד להיכנס להרכב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הכריזה לאחרונה על החתמת הקשר מתאוסיניו והמגן הימני הצעיר סנטיאגו אוקמפוס, שמתאמן בהפוגות גם בקבוצת הנוער, אולם נראה כי השניים, לפחות לעת עתה, מתקשים מאוד להתאקלם בקבוצה.

הברזילאי עדיין לא בכושר גופני מספיק טוב ולא מתאמן, ואילו המגן הימני מפרגוואי סובל גם מקשיי שפה. שחקנים בבית"ר הסבירו כי השניים כמעט ולא מתקשרים באנגלית. אוקמפוס מבקש הסברים מדיוגו ורדסקה, אולם בהיעדרו של האחרון, שטוען לפציעה ואינו מתאמן באופן סדיר מאז חזרת הקבוצה, מאמן הכושר הספרדי טלמו דה אנדראס מנסה לעזור.

משה חוגג רוצה למכור את השניים בסוף העונה, או לכל המאוחר בעונה הבאה, אבל העובדה שהשניים לא מצליחים להתאקלם אינה מלחיצה בינתיים את ראשי המועדון. "ילד בגיל נוער הגיע למדינה זרה בתקופת קורונה, למה אפשר לצפות?", אמרו בבית"ר. "תוך חודש או חודשיים זה יראה אחרת לגמרי".

אוקמפוס. השפה מקשה לעת עתה | בית"ר ירושלים, רשמי

בינתיים, השחקן היחיד אליו אוקמפוס קרוב, ורדסקה, עשוי לעזוב בקרוב. כפי שפרסמנו, בית"ר הציעה חמש משכורות כדי שיעזוב מיידית והבלם עשוי להיפרד בימים הקרובים. החשש הוא שהקליטה של אוקמפוס תתעכב עוד יותר ולכן בבית"ר מנסים לחבר אותו לשאר הזרים בקבוצה כדי שירגיש שייך.

"מתאוסיניו הגיע מספר פעמים, אבל נראה שהוא עדיין לא מבין איפה הוא נמצא", אמר אחד השחקנים על הברזילאי. "הוא עושה רושם של בחור טוב בסך הכל. אחרי שהוא כבר יתאקלם, יהיה לו קשה מאוד לתפוס מקום בהרכב כשוורד ואוחנה בכושר", הוסיף השחקן. האחרון, אגב, לא התאמן היום מאחר שחש כאבים בשריר.

מתאוסיניו
מתאוסיניו. לא הגיע בכושר | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי