שחקנים בבית"ר: "אזולאי לא הוערך מספיק". ניסיון להיפרד מורדסקה

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | דוברות בית"ר ירושלים

אחרי שחרור החלוץ ("אם היה משוחרר לפני חודשיים, היה חותם בקרקוביה"), הבלם יקבל הצעה משופרת לעזיבה מיידית, מה שישפיע על עתידו של זהבי. במועדון סבורים: "איתמר ניצן חייב לפתוח בנבחרת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"שלומי אזולאי חלוץ מצוין, אולי לא העריכו אותו כאן מספיק. בית"ר ירושלים הייתה צריכה להילחם עליו, הוא סיים כאן בהרגשה שהוא מיצה את עצמו וחייב ללכת, כמה חלוצים ישראלים אתה מכיר ששומרים על יציבות וכובשים 18 שערי ליגה בשנתיים?". כך אמר אחד מחבריו לקבוצה של חלוץ בית"ר ירושלים, שעזב אתמול (רביעי) רשמית את הקבוצה תמורת פיצוי – כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

אזולאי מחפש כעת את היעד הבא, אחרי שבית"ר שילמה פיצוי של מספר משכורות והסכימה לעזיבתו ללא תמורה. הוא היה קרוב לחתימה בקרקוביה הפולנית, אבל מה שמנע את מעברו הוא דרישת משה חוגג לדמי העברה. "אם לפני חודשיים היו מגיעים איתו לאותו הסדר, היום הוא כבר היה לגיונר", אמרו בסביבתו. אתמול ניסו נציגיו למצוא קבוצה בחו"ל ביעדים המעטים שעוד נותרו פתוחים, כמו פורטוגל ורוסיה, אך אם זה לא יקרה בקרוב הוא יישאר בישראל.

בית"ר תמשיך להתאמן גם הבוקר ומחר ולאחר מכן לא תתאמן עד יום שני. אוראל דגני יחזור היום לישראל עם הנבחרת וישוב לאימונים בשבוע הבא. בבית"ר היו מרוצים מכך שפתח בהרכב מול סלובקיה. לאור ההערכה שאופיר מרציאנו יירד לספסל, בבית"ר מזהים הזדמנות טובה לאיתמר ניצן לקבל את המושכות. "הוא השוער הכי טוב בישראל וצריך לפתוח גם בנבחרת גם ללא קשר למרציאנו. הוא הרוויח את זה ביושר", אמרו.

איתמר ניצן. הבכורה בנבחרת מתקרבת | אודי ציטיאט

אנטואן קונטה יחזור מחר לישראל וההערכה היא שיעזוב עד ינואר, כשבמועדון בודקים אפשרות להכניס בחוזה שלו סעיף כדי להבטיח את מכירתו והבהירו כי לא ישוחרר בחינם. במועדון החליטו להיפגש גם עם דיוגו ורדסקה וייתכן שיציעו לו פיצוי מוגדל תמורת עזיבה מיידית. במצב כזה, אור זהבי יישאר ואוראל דגני, טל בן חיים ואופיר קריאף יתחרו על מקום ב-11. דן איינבינדר ממשיך להגיע לאימונים כרגיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי