גיל יצחק מועמד לבני יהודה, גילי ורמוט יצטרף?

גילי ורמוט
גילי ורמוט | אודי ציטיאט

מלך שערי הליגה הלאומית בשנתיים האחרונות עשוי לחזור לקבוצת נעוריו, מגעים גם עם הקשר הוותיק שעזב את הפועל חיפה. מישאל ראנז'ל ינחת בישראל ויעבור בדיקות רפואיות: "יכול להיות משהו מיוחד"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

עידן ניר ברקוביץ' בבני יהודה יצא לדרך, והמועדון משכונת התקווה עומל על סגירת הסגל והחתמת חלוץ. משחק הבכורה של המאמן החדש ייערך ביום ראשון הבא, כאשר הכתומים יארחו בבלומפילד את מ.ס אשדוד, וברקוביץ' ינסה לסמן וי על האתגר הראשון שלו במשחק הבכורה שלו בקריירה בליגת העל.

כאמור, בבני יהודה מחפשים חלוץ ולספורט1 נודע שאופציית גיל יצחק נבדקה. השחקן בן ה-27, אשר הושאל בעונה הקודמת ממכבי חיפה להפועל ראשון לציון, שוחרר מהירוקים לפני מספר שבועות וסיים בשתי העונות האחרונות כמלך השערים של הליגה הלאומית עם 37 כיבושים בסך הכל במסגרת הליגה בלבד. יצחק גדל בבני יהודה וערך במדיה את צעדיו הראשונים בקריירה ובליגת העל, אך עם זאת, אין התקדמות ממשית בין הצדדים כרגע.

גם שלומי אזולאי עדיין נמצא על הפרק. החלוץ, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בספורט1, עזב את בית"ר ירושלים לאחר שהגיע להסדר על שחרורו, הוזכר כמועמד גם להפועל חיפה של חיים סילבס אחרי שהתברר שקייס גאנם קרע את הרצועה הצולבת וייעדר תקופה ארוכה.

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

שחקן נוסף ומעניין שעשוי להצטרף לבני יהודה הוא גילי ורמוט. הקשר בן ה-35, שעזב את הפועל חיפה עם תום העונה הקודמת, מעוניין להגיע ולא מחזיק בהצעות נוספות מליגת העל. הבעלים ברק אברמוב יחתימו רק אם ורמוט יתפשר בדרישותיו, ובכל מקרה הוא יהיה שחקן גיבוי אם וכאשר יצטרף. בינתיים המשא ומתן אינו רשמי, אך הכתומים בדקו את הנושא.

בנושא אחר, המגן השמאלי מישאל ראנז'ל, אשר חתם לשלוש שנים בקבוצה, ינחת היום (רביעי) בישראל ויעבור בדיקות רפואיות. במועדון מתרגשים מצירופו של הברזילאי בן ה-21: "לא כל יום מגיע לישראל שחקן ברזילאי. ראנז'ל מהיר ויש לו טכניקה של קשר. הוא יכול להיות משהו מיוחד, אבל הוא יצטרך קצת זמן להיכנס לכושר".

ראנז'ל נפרד בחשבון האינסטגרם שלו מפלמנגו, הקבוצה בה גדל ואותה עזב לראשונה: "תודה לך פלמנגו על 13 השנים בהן הייתי במועדון, מאז גיל 8. למדתי כאן הרבה. תודה על מה שסיפקת לי ולמשפחתי", אמר המגן שהשתייך בעבר לסגל ברזיל הצעירה. "היו לי כאן רגעים שמחים ועצובים, אבל אני צריך רק להודות על הכל. יש לי תשוקה מדהימה למועדון, אבל הגיע הזמן להמשיך בקריירה שלי במקום אחר. מי יודע, אולי יום אחד נהיה שוב ביחד. תמיד תהיי בליבי, פלמנגו".

View this post on Instagram

Hoje se encerra meu Ciclo no Clube @flamengo com muitos títulos, aprendizados, obrigado senhor, obrigado Flamengo pelo os 13 anos q tive no clube desde os 8 anos de idade desde do futsal, obrigado pelo oque me proporcionou pra mim e minha Família, foram momentos felizes e tristes com meus companheiros, mais só tenho que agradecer, mais hoje chegou ao fim!! Tenho uma paixão incrível pelo clube, mais chegou a hora de seguir minha carreira em outro lugar, quem sabe um dia estaremos juntos de novo no melhor time do Mundo, muito obrigado Flamengo, fique com Deus sempre estará no meu coração aonde eu estiver Flamengo👏🏾❤️🖤 #DeimuitosTitulospravcs❤️😂 E outra coisa cuidem bem do meu irmão @richard_salmeida ❤️😂Tey❤️

A post shared by Michael Rangel (@_michaelrangel) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי