בני סכנין במגעים עם האסלביינק, המועדון מחפש ספונסר באמירויות

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | אריאל שלום

אקס באר שבע נחשב לשחקן חופשי והוצע לקבוצה מהמגזר, אך דרישותיו גבוהות בשלב זה ולא ברור אם העסקה תתממש. בכירים בהנהלה פנו לאנשי עסקים במפרץ ובודקים אפשרות להמריא לפגישת עבודה במדינה בחודש הבא

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה להתאמן תחת המאמן החדש ניסו אביטן, שהחליט לבחון את הסגל הקיים בימיו הראשונים בתפקיד, אך יחד עם זאת כבר ברור כי ירצה לצרף שחקן הגנה שיכול לשחק הן כבלם והן מגן, בנוסף לקשר ושחקן התקפה. במועדון הביעו אכזבה מכך שייאלצו לחזור לליגה ללא עלי עותמאן ובהג'ת בשיר, שייעדרו בחודש הקרוב.

ביממה האחרונה הוצע לבני סכנין נייג'ל האסלביינק, שחקן קריית שמונה והפועל באר שבע לשעבר, שעזב את בירת הנגב וניסה למצות אופציות מאסיה ומאירופה, אולם פסל מספר הצעות ונותר ללא קבוצה ובעקבות כך עשוי לחזור לישראל בשכר נמוך יותר. למרות זאת, בסכנין מספרים כי דרישותיו של האסלביינק עדיין גבוהות וההולנדי יצטרך זמן להתכונן, לאור העובדה שלא התאמן במסגרת מסודרת בחודשיים האחרונים. בנוסף, נציגיו של השחקן מעוניינים להכניס לחוזהו סעיף לפיו יוכל לעזוב בחודש ינואר, ולכן טרם ברור אם העסקה תצא לפועל. גם שמו של חלוץ מכבי נתניה רון אשכנזי עלה כמועמד וייבחן על ידי אביטן.

בנושא אחר, במועדון מנסים למצוא דרכי מימון בכדי להגדיל את התקציב ולחזק את הסגל, כאשר אחת האופציות עשויה להגיע מאיחוד האמירויות. במהלך השבועות האחרונים, גורמים בכירים בהנהלת בני סכנין יצרו קשר עם אנשי עסקים באמירויות, שלא פסלו לתמוך כלכלית בקבוצה. ראשי סכנין בוחנים אפשרות לצאת לפגישת עבודה במדינה מהמפרץ הפרסי כבר בחודש הבא: "אנחנו עושים מאמצים רבים למצוא ספונסרים ואם נצליח להביא מישהו משם, זו תהיה תמיכה אדירה. במיוחד לאור המצב כלכלי הקשה שנוצר בעקבות הקורונה", אמרו במועדון.

ניסו אביטן
אביטן. רוצה חיזוק למספר עמדות | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי