חוזר לליגת העל: ניסו אביטן מונה למאמן בני סכנין

אחרי שפוטר מהפועל ת"א ומרעננה ורשם עונת בלהות אשתקד, המאמן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, חתם עד תום העונה ויתפוס את מקומו של אלדד שביט שהתפטר ולא הסכים לשוב למועדון. ולאסקס חתם רשמית

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי הדרמה סביב אלדד שביט, שהתפטר מתפקידו וסירב לחזור למרות מכבש של לחצים, בני סכנין המשיכה הלאה והודיעה היום (ראשון) על מינויו של ניסו אביטן, שחתם במועדון עד תום העונה ויאמן את הקבוצה ששבה העונה לליגה הבכירה והחלה את דרכה עם שני הפסדים צורמים (3:0 בבית לבני יהודה ו-7:0 מעליב בחוץ מול מכבי נתניה). מונדר חלאילה, דובר הקבוצה, אמר לאחר המינוי: "פנינו לניסו בלב שלם ואנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת לאפשר לו מרחב עבודה. אפשר כבר לחוש ברוח החיובית שנושבת במועדון".

כאמור, בשעות האחרונות חלה התקדמות משמעותית במגעים בין סכנין לאביטן, שעל מועמדותו לאמן את הקבוצה מהמגזר פורסם לראשונה בספורט1. המאמן, שהיה מועמד מוביל לצד אופיר חיים, הציג את התכניות שלו לעונה הקרובה והצליח להרשים את ראשי הקבוצה מהמגזר, שהחליטו שהוא האיש הראוי לעמוד על הקווים.

אביטן, שכזכור הצליח מאוד בהפועל חדרה אך כאמור נכשל בהפועל תל אביב וברעננה, הבהיר לראשי סכנין במהלך השיחה כי הוא ירצה לחזק את הסגל בשחקנים ישראלים וזרים. לטענת מקורבים למועדון, הנהלת הקבוצה אישרה למאמן כי יגיע חיזוק ולאחר שהצדדים הגיעו להסכמות מקצועיות, דרכו צפונה נסללה. בינתיים, סבסטיאן ולאסקס חתם רשמית אחרי שכבר סיכם את תנאיו.

סבסטיאן ולאסקס | בני סכנין

כפי שפרסמנו, שביט החליט לשים את המפתחות בעקבות שיחה טעונה בלשון המעטה עם היו"ר מוחמד אבו יונס, שכעס על המאמן שדרש לצרף את הקשר אלן אנג'י, שהגיע ארצה עם בעיות רפואיות קשות שלא אפשרו לו לעבור את הבדיקות ולהצטרף לקבוצה. ביום שישי עוד ניסה אבו יונס בתיווכו של המנכ"ל חאלד דוכי לחזור בו ולבקש משביט לשוב, אבל המאמן ביקש יממה לחשוב על כך והודיע כי החלטתו נותרת בעינה.

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

דוכי ושחקנים בכירים בבני סכנין עוד ניסו לשכנע את שביט לחזור בו, אבל האחרון היה נחוש בדעתו ואמר לאנשים במועדון: "אומנם סלחנו כאדם לאדם, אבל אנחנו צריכים הפסקה אחד מהשני". בינתיים, הקשר סבסטיאן ולאסקס שחתם בשבוע שעבר, הגיע לישראל ויעבור בדיקות רפואיות שלאחריהן יחתום בקבוצה.

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי