אחרי המעבר של שועה לבית"ר: מרקו בלבול שבר שתיקה

ירדן שועה , מרקו בלבול
ירדן שועה , מרקו בלבול | אריאל שלום

מאמן מכבי חיפה לשעבר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM על מעברו של החלוץ הצעיר לירושלים: "הוא צריך לשנות הרבה דברים, אבל יכול להצליח"

(גודל טקסט)

מרקו בלבול החזיר את מכבי חיפה לצמרת הכדורגל הישראלי, אך לא קיבל את הקרדיט להמשיך כמאמן הירוקים גם בעונה הנוכחית. יש שיגידו כי אחת הסיבות המרכזיות לכך קשורה לעובדה שלא העניק מספיק הזדמנויות לירדן שועה, עליו התעקשו במועדון מהכרמל, אלא שבסופו של דבר גם ברק בכר החליט כי לשועה אין מקום ברוטציה והחלוץ עזב לבית"ר ירושלים. בלבול, שסירב לאחרונה להצעה מבני סכנין ומחפש את היעד הבא שלו בקריירת האימון, התייחס היום (רביעי) לנושא ירדן שועה ולמספר סוגיות אחרות, במהלך ראיון שהעניק לתכנית הספורט של 103FM.

האם הוא מחזיק בבטן נגד מכבי חיפה: "אתם מכירים אותי כמה שנים, אני לא כזה. מעבר לשמונה האליפויות שלי כשחקן ולזה שלקחתי גביעים ועשיתי שם קריירה מדהימה, אימנתי שם בשתי קדנציות. מעבר לתארים שלקחתי, קיבלתי שם ערכים מאוד טובים לחיים שעוזרים לי המון עד היום. יש לי המון כבוד והערכה למועדון הזה".

על ירדן שועה: "הוא שחקן צעיר, הוא רק בן 20. אני מאוד מקווה שהוא כן יצליח. הוא קיבל מתנה, הוא סופר מוכשר ויודע גם להבקיע גולים. צריך קצת סבלנות בכדורגל, שון וייסמן פרץ רק בגיל 23. כשאני הגעתי הוא היה בדרך החוצה מהמועדון. שועה יצטרך לשנות כמה דברים ולעבוד קשה. אם שואלים אותי, הוא כן יכול להצליח".

ירדן שועה , מרקו בלבול
ירדן שועה , מרקו בלבול | דני מרון

הוא לא המשיך בגלל שועה ובסוף החלוץ שוחרר: "אני תמיד מתנהל רק לפי הפן המקצועי. אני נותן למי שמגיע לשחק. ניקי, שהוא החלוץ הטוב ביותר בליגה ומלך השערים, ושרי שהוא זר לדעתי הטוב ביותר שהגיע למכבי חיפה בעשור האחרון, תפסו לו את המקום בהרכב. אחת הסיבות שהוא הלך, זה שהוא לא מסוגל לשבת על הספסל. הוא רוצה לשחק".

יהיה שחקן הרכב בבית"ר ירושלים? "אני מאוד מאמין שבית"ר הביאו אותו כדי שישחק ויתנו לו את הצ'אנס. במכבי חיפה, אם אתם זוכרים, הוא פתח את העונה בארבעה משחקי ליגה ושניים באירופה ולא לקח את הצ'אנס. בבית"ר, אם הוא יעבוד קשה, הוא יכול לקחת אותו. זה תלוי רק בו".

ההשוואה לבאלוטלי: "צריך להיות גם אמיתי. לא פשוט לילד בן 20 להתנהל כשכל הזמן מדברים עליו בתקשורת. זה לא פשוט. אני לא חושב שהלחץ הזה עושה לו טוב. לי זה הרגיש במכבי חיפה שהרבה פעמים זה יצא מכל פרופורציה ולא בצדק. לא תמיד אמרתי את זה בתקשורת, אבל ככה הרגשתי".

צפו בראיון של מרקו בלבול ל-103FM

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי