דראפיץ' וברדה שוחחו עם שועה: "עדיף לתת לו ביטחון"

השיחה הייתה קצרה ולא עסקה בהתנהלותו של החלוץ. דראפיץ' לאיינבינדר: "יש דברים שלא תלויים בנו". אחרי ההצעה לפיצוי של חמש משכורות, ורדסקה עשוי לעזוב בשבוע הקרוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' ערך בימים האחרונים שיחה עם הקשר דן איינבינדר בנוגע לעתידו בקבוצה, זאת על רקע החלטת המועדון להורות לו לחפש קבוצה אחרת. דרפאיץ' הבהיר לקשר כי "יש דברים שלא תלויים בנו", תוך שהוא רומז כי ההחלטה הגיעה מלמעלה. במועדון החליטו כי איינבינדר, אור זהבי וגם דיוגו ורדסקה לא ייכללו בסגל כל עוד יישארו בקבוצה וכפי שפרסמנו, האחרון קיבל הצעה לעזוב מיידית תמורת פיצוי של חמש משכורות והמועדון עשוי להודיע עוד בשבוע הקרוב על סיכום.

הקשר הברזילאי מתאוסיניו אמור להתחיל להתאמן ביום ראשון. מתברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי עימה הגיע מברזיל ולכן הוא לא היה מסוגל להתאמן. במועדון מנסים להדק את הקשר בין סנטיאגו אוקמפוס למאמן הכושר טלמו דה אנדראס, לאחר שמתברר כי באחד האימונים האחרונים המגן לא הבין את ההוראות הטקטיות ועשה מספר שגיאות כתוצאה מחוסר הבנה.

בנושא אחר: דראפיץ' וברדה החליטו לעשות שיחת היכרות קצרה בלבד עם ירדן שועה. הסיבה: השניים לא חושבים שהחלוץ זקוק לשיחה נוספת בענייני משמעת ורוצים להוריד את הלחץ שנוצר סביבו עם הגעתו לבית וגן. "מעכשיו ירדן שחקן מן המניין, הוא יתחרה על מקומו כמו כולם. אין שום סיבה לעסוק בהתנהלות שלו לפני שהתחיל לשחק, עדיף לתת לו ביטחון". אגב, המשחק האחרון של צמד המאמנים עם מכבי נתניה היה בחודש יוני והם סוגרים יותר מארבעה חודשים מבלי לעמוד על הקווים במשחק ליגה. 

מיכאל אוחנה חזר אתמול לאימונים ומרגיש טוב יותר. אם יהיה כשיר, הוא ועידן ורד יפתחו יחד בקישור מול הפועל תל אביב.

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי