חשש בחדרה: "אין לנו בעלים שיכול להעביר כסף, מחכים לטוטו"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

אחרי עצירת התשלומים מהספונסרים ומהטוטו, במועדון מחכים לכסף ממשרד האוצר: "נקווה שיעבירו כבר בשבוע הבא". קבוצתו של מימר נכנעה 3:0 למכבי נתניה במשחק אימון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תחזור בשבוע הבא לליגה ותתארח בשבת אצל הפועל קריית שמונה וזאת לאחר כחודש וחצי ללא פעילות. כזכור, עוד לפני השבתת הליגה, פעילות הקבוצה הופסקה בשל מכת הידבקויות בקורונה בסגל ובצוות המקצועי.

לאחר החזרה לאימונים, ביקשו במועדון לדחות את משחק הליגה הקרוב בטענה שהקבוצה צריכה זמן הכנה ארוך יותר, אך המנהלת סירבה. בינתיים, המאמן שרון מימר בנה תכנית אימונים מיוחדת ואף קיווה שיוכל לערוך משחקי אימון, דבר שלא התאפשר עד אתמול בלילה כאשר הגיע האישור המיוחל ממשרד הבריאות.

מיד לאחר האישור הממשלתי נערכו שיחות מול אנשי מכבי נתניה ושתי הקבוצות קבעו אימון אימון שנערך הבוקר ובו ניצחה הקבוצה מעיר היהלומים 0:3, משערים של ירין שרעבי, אילון ירושלמי ויונס מלדה. דווקא חדרה הייתה זו שפתחה טוב יותר ואף קיבלה פנדל בדקה ה-20, אולם מקסים פלקושצ'נקו החמיץ והיריבה הפכה את המומנטום בהמשך. "היה משחק בקצב טוב שעזר לנו קצת להוריד חלודה. זה היה משחק שעזר להפיק דברים ויעזור לנו לקראת החזרה לליגה", סיכם מימר.

לפני המשחק, המאמן דווקא היה מרוצה בסך הכל מהשיפור של השחקנים במהלך השבוע, בו ערכו שני אימונים בכל יום, אך עם זאת בחדרה הבהירו עוד לפני ההפסד: "אין סיכוי שנהיה מוכנים ב-100%, אבל זה מה יש".

נושא שמדאיג לא פחות את ראשי המועדון הוא תזרים הכספים וזאת בעקבות עצירת התשלום מהספונסרים ובעיקר של כספי הטוטו. מעבר לכך, בחדרה גם ממתינים לכסף שאמור להגיע כפיצוי ממשרד האוצר. "אנחנו מקווים שהטוטו יעביר את הכספים כבר בשבוע הבא ושלא ניכנס לבעיה כזאת או אחרת. בניגוד להרבה קבוצות אחרות, אין לנו בעלים שיכול להעביר כסף בכל רגע נתון ונצטרך למצוא פתרונות גם בנושא הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי