הפועל חיפה ערכה ערב שירה, מחלוקת בנוגע לאורך החוזה של חנן ממן

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהכרמל סיימה את מחנה האימונים המקוצר עם ערב גיבוש בו השתתף גם יואב כץ באמצעות הסקייפ, סילבס: "האווירה הייתה טובה מאוד". הקשר רוצה חוזה ארוך טווח, הבעלים לעונה עם אופציה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תסיים היום (שישי) את מחנה האימונים המקוצר, אשר כלל אימונים כפולים במגרשי בית נגלר ושהייה במלון גארדן בחיפה. אתמול התכנסו השחקנים לערב גיבוש שכלל שיחת סקייפ עם הבעלים יואב כץ, אשר שם דגש על הכוח של הפועל חיפה כקבוצה מגובשת ומשפחתית והזכיר בין היתר כי שמונה משחקני הקבוצה עברו להתגורר לאחרונה בשכנות זה לזה בקרית מוצקין.

בהמשך התקיים ערב שירה בסגנון "כוכב נולד". מגן קבוצת הנוער גיא סנקר שהשתתף במחנה עשה "סיפתח" בקבוצה הבוגרת עם השיר "יחד לב אל לב" כאשר חבריו מצטרפים אליו בשירה. יואב כץ צפה והשתתף גם בחלק זה של הערב באמצעות הסקייפ.

עוד לפני כן ערך המאמן חיים סילבס אסיפה טקטית לשחקנים והסביר את הדרישות שלו במספר שיטות משחק אותן ירצה לראות מיד עם החזרה לליגה. סילבס סיכם את המחנה: "במיוחד במציאות הנוכחית, 'להיסגר' לשלושה ימים יחד כולם, להתעסק לחיות ולהתרכז רק בכדורגל ובחברים שלך לקבוצה – מביא ערך עצום. זה מפקס ומרומם מקצועית ומוראלית באופן משמעותי. ניצלנו את הזמן והתנאים לאימונים אינטנסיביים ולערבי גיבוש שאת אחד מהם גם יואב הוביל והשתתף בזכות הטכנולוגיה. האווירה הייתה טובה מאוד ונשאף לימים כאלה כמובן גם בהמשך".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

בתוך כך, במועדון מקווים להתקדם בנושא הרכש בתחילת השבוע הבא. כזכור, שלשום שוחח כץ עם חנן ממן והבין כי הקשר מעוניין לחזור לקבוצה. בינתיים הסוגיה היא סביב אורך החוזה, כיוון שממן מעוניין בחוזה ארוך טווח ואילו כץ רוצה להציע לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. במועדון מעוניינים גם בשלומי אזולאי ששוחרר מבית"ר ירושלים, אך החלו. מעדיף בשלב זה למצות את האופציות בחו"ל. אזולאי עשוי להגיע על חשבונו של קייס גאנם שנפצע וייעדר לפחות חצי שנה מהמגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי