כפ"ס תקיים משחק מול ק"ש, סולומון: "ההפסקות לא בריאות לגוף"

שחקני הפועל כפר סבא | דני מרון

חניכיו של עמיר תורג'מן סגרו משחק אימון מול הצפוניים בשבת. גטהון, שלח וסוקונה צפויים להיעדר, ניסיון להכשיר את שני האחרונים לנתניה בשבוע הבא בליגה. המגן השמאלי: "בוער לי לחזור"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר אישור הממשלה לקיים משחקי האימון, אשר הגיעה אמש (חמישי), הפועל כפר סבא סגרה מיידית קיום משחק ידידות באצטדיון לויטה בשבת בערב מול הפועל קריית שמונה של קובי רפואה.

מי שלא ייקח חלק בהתמודדות הוא טריקו גטהון הפצוע, שיחמיץ בוודאות גם את משחק הליגה בשבוע הבא מול מכבי נתניה. גם טום שלח (שרירי הבטן) ואמדו סוקונה (ברך) לא אמורים להשתתף מחר במשחק ובמועדון מנסים להכשיר אותם כדי שיעמדו לרשותו של המאמן עמיר תורג'מן מול הנתנייתים.

"אנחנו צריכים כושר משחק ומשחקי אימון יעזרו לנו לצבור אותו לקראת הדבר האמיתי שזו הליגה", שמח אביב סולומון בשיחה עם ספורט1 על ההחלטה לאשר משחקי אימונים. "באימונים זה קצת קשה לצמצם את הפערים של כמעט חודש בלי אימונים, אבל נקווה שבשבוע שנותר לנו נעשה את זה".

אביב סולומון משמאל | דני מרון

"זה לא בריא לשחקן כדורגל ולגוף כל ההפסקות האלה", המשיך המגן השמאלי. "מאז שאני זוכר את עצמי היה לי לו"ז קבוע של אימונים ומשחקים ואז פגרות בתאריכים קבועים. עכשיו פתאום אתה מוצא את עצמך קצת מחוץ לשגרה. זה לא קל. צריך לחזק את הגוף גם מנטלית וזה חשוב מבחינתי. בוער לי לחזור כמו אוויר לנשימה, ברמות שקשה לי להסביר. אחד הדברים החשובים לי כרגע לאחר הבריאות והמשפחה הוא החזרה למשחקים. אנחנו רעבים למשחק" סיכם סולומון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי