אופטימיות בכפר סבא לגבי שיתופו של סוקונה מול נתניה

אמדו סוקונה
אמדו סוקונה | לירון מולדובן

הקבוצה מהשרון ניצחה 2:3 את קריית שמונה במשחק האימון, החלוץ שנפגע בברך לא שותף. אטנדה: "הזרים כאן בגלל הכדורגל". וגם: הושקה חנות אינטרנטית

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא אירחה הערב (שבת) את הפועל קריית שמונה לניסוי כלים לקראת חזרת הליגה בסוף השבוע הבא מול מכבי נתניה והשיגה ניצחון 2:3 משערים של עומר בראמי, בן רייכרט וקרפאלה סיסוקו.

בעוד טריקו גטהון וטום שלח נמצאים עם סיכויים נמוכים ליטול חלק במשחק, במועדון קיימת אופטימיות לגבי כשירותו של החלוץ אמדו סוקונה שסובל מפגיעה בברכו, למרות שלא שותף במשחק האימון. גם עומר דנינו לא התאמן בימים האחרונים עקב וירוס בבטן ולא ישחק הערב, אך הוא כן צפוי להיות כשיר לשבת הבאה.

"השבתת הספורט המקצועני לכמה שבועות הייתה קשה, ושמחנו מאוד לחזור ולהתאמן. עבדנו קשה בפגרה עם תוכנית רצינית והחזרה הייתה טובה מאוד. אנחנו, השחקנים הזרים כאן בגלל הכדורגל וזה הכל עבורנו. שמחים מאוד שחוזרים לשחק והפנים קדימה", התייחס הבלם סודיק אטנדה לסיטואציה הנוכחית.

סודיק אטנדה חוגג
בארץ בשביל הכדורגל. אטנדה | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, במועדון השיקו השבוע את חנות האונליין הרשמית של המועדון. בכך עושים בקבוצה צעד קדימה במיתוג המועדון. אנשי השיווק יחד עם הנהלת המועדון עבדו זה תקופה על הקמת הפלטפורמה. בחנות ניתן למצוא פריטי לבוש רשמיים של הקבוצה, לרבות חולצות משחק, מדי ייצוג, טרנינגים ושאר אביזרים ממותגים כתיקים, בקבוקים תרמיים ועוד רבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי