שועה: "מקווה שנזכה בתואר העונה". האסלביינק ייעדר כשבועיים

חלאופילו פלייטר האסלביינק | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

אחרי לילה בבית החולים איכילוב כתוצאה מהפגיעה במשחק נגד כפר שלם, התבשרו בבית"ר ירושלים כי החלוץ אינו נפגע בצלעות, אלא סובל מקרע קטן שישביתו לתקופה קצרה. וגם: צפו ברכש ממכבי חיפה בראיון למגזין בית"ריסט

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה לאחר שגלאופילו האסלביינק נפצע במהלך הניצחון של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל כפר שלם במשחק הכנה ראשון לקראת חזרת ליגת העל בסוף השבוע, אז בית"ר ירושלים תתארח אצל הפועל תל אביב, בבירה זכו לבשורות טובות הבוקר (שבת).

החלוץ נפצע במהלך המשחק והחשש היה שנפגע בצלעות וייעדר בשל כך תקופה ארוכה. לאחר סדרת בדיקות בבית החולים איכילוב, עודכנו אנשי המועדון כי הפגיעה אינה בצלעות כפי שסברו תחילה, אלא מדובר בקרע קטן מתחת לכבד והמשמעות היא היעדרות של כשבועיים.

האסלביינק צפוי לקבל את השחרור מבית החולים לביתו לכל המאוחר מחר בבוקר ובקבוצה מספרים כי הוא מתאושש מהפגיעה ומרגיש הטבה משמעותית. הוא כמובן יחמיץ לכל הפחות את המשחקים הקרובים נגד הפועל תל אביב ומכבי נתניה במסגרת ליגת העל.

במקביל, הקבוצה ממשיכה להיערך לקראת חזרת הליגה בשבוע הבא והבוקר (שבת) פרסמה הקבוצה סרטון מיומו הראשון של ירדן שועה בבית וגן, כולל סיור ופגישה עם מאיר הרוש כחלק ממגזין בית"ריסט שיוצא בכל שבוע באופן בלעדי עבור חברי המועדון.

בסרטון אומר ירדן שועה על הצטרפותו לבית"ר: "אני מאוד שמח שהכל מאחוריי ואני נרגש להיות פה ומצפה לעונה טובה. בתור ילד אני זוכר שהייתי הולך למשחקים של בית"ר, אבא שלי ירושלמי. אני יוצא לדרך חדשה ומאמין שאגרום למועדון הרבה נחת ואולי גם יהיה איזה תואר קטן חשוב השנה. העיקר שהאוהדים ישמחו ויהיה להם טוב בלב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי