במכבי חיפה מקווים שהסגר לא ישפיע. רוקאביצה כשיר למכבי ת"א

מלך שערי הליגה חזר לאימונים מלאים ויהיה זמין להתמודדות בשבוע הבא בסמי עופר. במועדון מחזיקים אצבעות להפועל באר שבע מול האלופה: "פער של שבע או שמונה נקודות - זה כבר משמעותי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שבוע ההכנות ל"משחק העונה" החל. מכבי חיפה חזרה היום (ראשון) ראשון לאימונים לקראת המפגש המסקרן מול מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר בעוד שמונה ימים והדריכות בשיאה. בכרמל יעקבו אחר ההתמודדות בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (21:00) באצטדיון בלומפילד ויחזיקו אצבעות לקבוצה מבירת הנגב, כאשר הפסד צהוב הערב וניצחון ירוק בשבוע הבא, יעמידו את הפער על שמונה נקודות ומשחק חסר לקבוצה של ברק בכר.

"אנחנו אמנם לא משחקים הערב, אבל ההתמודדות בבלומפילד משמעותית עברנו", אמר הבוקר גורם בחיפה והוסיף: "אם נפתח פער של שבע או שמונה נקודות מתל אביב, זה יהיה מאוד משמעותי לקראת המשך העונה". במקביל, בחיפה מרבים להדגיש את הפן המנטלי וטוענים שיש השפעה גדולה לכך שבניגוד לעונה שעברה, הפעם האלופה היא זו שרודפת כבר בשלב מוקדם. "התחלנו את העונה מצוין, נותר רק לקוות שהסגר לא פגע בנו", הבהירו במועדון.

בחיפה הביעו שביעות רצון מההכנה של הקבוצה ובעיקר מחזרתו לאימונים מלאים של החלוץ ניקיטה רואקאביצה, שאף שותף למשך מחצית במשחק אימון פנימי שנערך ביום שישי האחרון. ביום שלישי, במשחק האימון מול הפועל נוף הגליל שיהווה חזרה גנרלית לקראת המפגש מול מכבי תל אביב, בכר צפוי לתרגל מספר שיטות משחק. בינתיים, בכרמל ציינו לטובה את שיתוף הפעולה בין הרכש החדש טאלב טוואטחה ליאניק וילדסחוט והבהירו: "יש לנו את אגף שמאל הטוב בליגה".

ניקיטה רוקאביצה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

באשר למצבת הפצועים, במועדון שמחו לקבל בחזרה את ג'וש כהן וסאן מנחם, שהשלימו הבוקר אימון מלא. כזכור, השוער נפצע במרפק ונעדר ממחנה האימונים בסרביה ובכר יקבל את ההחלטה לגבי הכללתו בהרכב רק לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, כאשר עומרי גלזר עדיין בתמונה. מי שעדיין פצוע הוא החלוץ גודסוואי דוניו שעורך אימונים חלקיים וצפוי לחזור לאימונים מלאים במהלך סוף השבוע, כך שטרם ברור אם יהיה כשיר להתמודדות.

ומה בנוגע לעתידו של יהב גורפינקל? המגן ונציגיו ייפגשו השבוע עם ראשי מכבי חיפה על מנת לקבל החלטה סופית לגביו, כאשר הפועל חיפה ובני יהודה מעוניינות לצרפו בהשאלה, אולם הירוקים מצפים שיחתום לפני כן על חוזה חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי