חנן ממן הודה: "רוצה לחזור הביתה". השיחה המכרעת מחר

חנן ממן | מאור אלקסלסי

הקשר ישוחח עם יואב כץ במטרה לסגור בהפועל חיפה. על עזיבת בית"ר ירושלים: "דראפיץ' וברדה לא דיברו איתי, זו הייתה החלטה של חוגג. אני לא פחות טוב מאף אחד שם"

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות בית"ר ירושלים הודיעה על שחרורו של חנן ממן. הקשר בן ה-31, אשר הצטרף לקבוצה מהבירה רק בחודש ינואר של העונה הקודמת, סיים את חלקו במועדון הירושלמי מבלי להותיר חותם משמעותי בקבוצה, וכעת הוא מנהל משא ומתן עם הפועל חיפה, קבוצת נעוריו. בראיון לתכנית הספורט של 103FM, השחקן מדבר על עזיבת בית"ר ועל היעד הבא שלו.

האזינו לראיון

"יואב כץ צריך לדבר איתי מחר", חשף ממן. "למעט ההצעה מהפועל חיפה שהיא הכי רצינית, יש דיבורים אבל אין הצעה רשמית מכמה קבוצות. אצל כולן הסגלים יחסית מלאים וקשה להן להוציא כסף. אני לא בלחץ, אבל אני גם לא דואג. אני לא אציע את עצמי לקבוצות, אני יודע מה אני שווה ואני חושב שאהיה שחקן חשוב במערך בכל קבוצה שתצרף אותי".

האם יש לו הצעות נוספות: "זה לא נכון להגיד שמות, כי אלה גם לא הצעות קונקרטיות שמדברים בהן כבר על מספר שנים בחוזה וכסף. הרצון שלי הוא שהמשא ומתן עם הפועל חיפה יצליח, כי אני רוצה לחזור לבית שלי ולמקום שאני מכיר. אני יודע שזה גם הדדי מהצד של חיים סילבס ומהצד של יואב כץ. אני בהחלט רוצה למצות את העניין הזה עם הפועל חיפה".

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

האם הוא בודק אופציות חו"ל: "יש מי שבודק לי את הדברים האלה. אני בטוח שבסוף אני אהיה במקום הנכון בשבילי".

עזיבת בית"ר ירושלים: "רוני לוי ויוסי בניון הביאו אותי כי היה שם חלל חסר בקבוצה כשמיכאל אוחנה היה פצוע. מיכאל חזר, ומשה חוגג מאוד מעריך אותו ורוצה שהוא כבר ייתן לו את התפוקה על הסכום שהוא שילם עליו. יש לו על התפקיד הזה די והותר שחקנים. הוא החליט לוותר עליי וזה בסדר. זה נסגר תוך לילה ברגע שהוא אמר שהוא לא מעוניין שאני אהיה שחקן בית"ר".

מה לא עבד בבית"ר: "אמרתי, יש גם את העניין עם מיכאל אוחנה שחזר וגם אני כששיחקתי כן הייתי טוב אבל אולי לא מספיק. יש גם את שלום אדרי ועוד שחקן זר שהביאו ורצו להחתים את ירדן שועה. היו יותר מדי שחקני התקפה בסגל ואין מה לעשות. אני לא בכדורגל מאתמול ואני קורא את המפה. זה לא שהמאמנים באו אליי ואמרו לי להישאר ולהילחם על המקום שלי. אם זה היה קורה הייתי נשאר בכיף, אני יודע שאני טוב לא פחות מאף אחד שם והייתי משחק. ברגע שהם לא פנו אליי וההחלטה הייתה מהצד של משה אז הכל בסדר, אני אלך לאתגר הבא".

חנן ממן
חנן ממן | אריאל שלום

האם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לקחו חלק בהחלטה והאם הם דיברו איתו, או שההחלטה הייתה של חוגג בלבד: "אני לא יודע. הם לא דיברו איתי".

האם משה חוגג שחרר אותו כדי לחסוך עלויות: "בדיוק".

כיצד הוא שומר על כושר בתקופה הזו: "אני מתאמן אימונים אישיים, יש לי מאמן שמאמן אותי במגרש כדורגל וגם מאמן שעוסק במניעת פציעות שאני מתאמן איתו שלוש פעמים בשבוע. אני מתאמן פעם ביום ועושה את הצד שלי הכי טוב שאני יכול כדי להגיע לקבוצה חדשה הכי מוכן שאני יכול ולא לעשות עוד הכנה. הליגה רק התחילה למרות שזה מרגיש אנחנו כבר בינואר, אבל היו רק שני משחקים בליגה".

משה חוגג
משה חוגג | אריאל שלום

לקראת המשחק הערב בין האקסית שלו, הפועל באר שבע, למכבי תל אביב: "התכנית של ב"ש להנמיך ציפיות עבדה יפה לדעתי. הקבוצה טובה עם זרים טובים. כשאתה פוגע בזרים כל כך טובים כמו ז'וסואה ואלטון אקולטסה, בתוספת יוסי אבוקסיס שתמיד קשה לשחק נגד הקבוצות שלו – יש קבוצה טובה בב"ש. הם עשו הישג בלתי נתפס כשהם הגיעו לשלב הבתים של הליגה האירופית. אני לא רואה את המשחק היום חד צדדי לכיוון מכבי ת"א, יהיה משחק שוויוני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי