לאחר המשחק נגד בית"ר: בהפועל ת"א יקבלו החלטה על רכש

משה סיני ושרון ניסנוב
משה סיני ושרון ניסנוב | אריאל שלום

האדומים שפתחו את הליגה עם שני הפסדים, משוועים לחיזוק בחלק הקדמי. אחרי המשחק הקרוב בשבת יכריעו הבעלים בתיאום עם קלינגר וסיני. שלומי אזולאי המועמד המוביל להצטרף. בשלישי: משחק אימון נגד הנבחרת הצעירה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה את עונת 2020/21 ברגל שמאל עם שני הפסדי ליגה רצופים, מה שלא קרה לה 60 שנה. במועדון מקווים לצאת מהמשבר במשחק הקשה נגד בית"ר ירושלים ביום שבת (19:50, שידור ישיר בספורט2) עם חידוש הליגה, אך מבינים בכל מקרה כי הקבוצה משוועת לחיזוק.

במועדון רוצים להתחזק לפחות בשני שחקנים שיוכלו להשפיע באופן מיידי ובצורה בולטת. לאחר המשחק נגדם בשבת יקבלו ראשי המועדון החלטה בתיאום עם ניר קלינגר ומשה סיני. בחודרוב סימנו את החלוץ שלומי אזולאי שעזב את הקבוצה מהבירה, והוא המועמד הבולט להצטרף. אזולאי, נזכיר, כבר שיחק בעבר במועדון בעונת 2014/15.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק. ביום שישי הביסו האדומים 0:3 את הפועל רמת גן ומחר (שלישי) תפגוש הקבוצה את הנבחרת הצעירה עד גיל 21 במשחק אימון נוסף שייערך באצטדיון רמת גן. ההנהלה והשחקנים ממתינים לאישור מתווה ביטול החל"ת והחזר הכספים שקוזזו, כאשר כבר הושגה הסכמה בין הצדדים בהתערבות ארגון השחקנים וקבלת אישור משרד המשפטים לפני העברת כספי משרד האוצר למועדון.

שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי