הפועל ת"א רוצה את אזולאי, השחקנים הביעו את האכזבה מההנהלה

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

ניר קלינגר רוצה לצרף את החלוץ ששוחרר מבית"ר ירושלים. אווירה לא נעימה ומוראל נמוך באימון היום, השחקנים הראו את תחושותיהם על היחס לו הם זוכים ומקבלים ליווי מארגון השחקנים. טרם ברור אם האימון מחר יתקיים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל סיפור הקיצוץ והחל"ת, הפועל תל אביב פועלת כבר שבועות ארוכים לחזק את הקבוצה בשלומי אזולאי, שעזב היום (שלישי) את בית"ר ירושלים. המאמן ניר קלינגר רוצה לצרף את השחקן, ואם החלוץ לא יחתום באירופה, הוא עשוי לקבל את ההצעה של האדומים. מלבד הפועל ת"א, יש עוד שתי קבוצות אשר מעוניינות באזולאי.

הקבוצה חזרה להתאמן היום, ועל חידוש האימונים מרחף צל כבד בכלל הסכסוך של השחקנים נגד בעלי המועדון – איציק ושרון ניסנוב וזאב גרינברג, אשר בהחלטה פנימית וחד צדדית החליטו כידוע להוציא את השחקנים לחל"ת ולקצץ בשכרם בחודש האחרון.

השחקנים הגיעו לאימון בוולפסון היום, אותו העביר ניר קלינגר, ובסביבת המועדון טוענים שהמוראל היה נמוך והשחקנים הראו את האכזבה הגדולה שלהם מהיחס לו הם זוכים. שחקנים מספרים שההחלטה של הבעלים כי לא חוקית לכאורה, והמשך ההתנהלות שלהם באימונים או השבתה זמנית שלהם תהיה על פי הליווי המשפטי והעזרה של ארגון השחקנים. ההחלטה האם האימון מחר ייערך כרגיל תתקבל הלילה או מחר.

שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

היו גם שחקנים שפעלו לברר מול ראשי המועדון האם הם מתכוונים לבטל את רוע הגזירה, אך הם נענו שכל מה שקשור בקיצוץ הכספי ונותר במועדון כבר לא יצא החוצה. הערב אמורים בעלי הפועל ת"א למצוא נוסחה של קיצוץ חלקי או החזר חלק מהכספים שאמורים להגיד ממשרד האוצר. ומה לגבי המשקיעים האפשריים מהאיחוד האמירויות? "עד שלא נראה את הכסף, נמשיך לחלום על הכרית", אמר גורם בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי