במכבי חיפה מודים: "אין ספק שיש משהו שונה בעונה הזאת"

צ'רון שרי , שחקני מכבי חיפה חוגגים | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images

הצוות המקצועי עקב מקרוב אחר מכבי תל אביב ב-0:0 נגד הפועל ב"ש, אך במועדון לא התרגשו מהתוצאה: "מסתכלים רק על עצמנו". בכר יחליט בסוף השבוע אם כהן ומנחם יפתחו ביום שני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה צפו ב-0:0 בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ואי אפשר לחלוק על כך שהיא יצאה המרוויחה הגדולה מחלוקת הנקודות במשחק בין האלופה למחזיקת הגביע, אולם במועדון העבירו מסר ברור לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".

הצוות המקצועי עקב מקרוב אחר היריבה הבאה וברק בכר יערוך מספר אסיפות לקראת המשחק. "אין ספק שיש משהו שונה בעונה הזאת. אם נעשה את העבודה שלנו, נהיה חזק במאבק", אמרו במועדון.

מכבי חיפה תערוך מחר (שלישי) משחק אימון מול הפועל נוף הגליל, במהלכו ייבחן בכר פעם אחרונה את המערך איתו יעלה במשחק נגד מכבי תל אביב. במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתם של השוער ג'וש כהן והמגן סאן מנחם, אבל נראה שבכר יחליט רק לקראת סוף השבוע מי יעלה בשתי העמדות ביום שני בסמי עופר.

בכר. צפה במכבי תל אביב מועדת שוב | מכבי חיפה, האתר הרשמי

בנושא אחר, בקרב האוהדים הביעו סיפוק רב מהסכם שיתוף הפעולה ההיסטורי עם קבוצת אל עין מאבו דאבי. מדובר במועדון המצליח ביותר באבו דאבי שזכה ב-13 אליפויות ובין השחקנים הבולטים ששיחקו בקבוצה יש את ג'אן אוסמואה, מרכוס ברג ועבדי פלה. בכרמל ידעו לספר כי כבר בקרוב ייחתם ההסכם בין הצדדים ואף צפויה להיערך מסיבת עיתונאים משותפת לעיתונאים ישראליים ולעיתונאים מאמירויות.

אגב, במכבי חיפה ציינו כי טרם הוחלט לגבי הפן העסקי, אבל בהחלט ישנה כוונה לקיים שיתוף פעולה בין מחלקות הנוער של המועדונים ובין השאר לערוך טורנירים עתידיים משותפים, הן בישראל והן באבו דאבי.

עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי