מכבי פ"ת וגיגי ילכו לבוררות, החלטת צה"ל לגבי עבדה ברביעי

צחי גיגי
צחי גיגי | דני מרון

השוער והקפטן לשעבר ניסה להגיע לפשרה עם המלאבסים לגבי התביעה שהגיש לפני מספר חודשים, אך עד לשלב זה נציגו לא נענה. לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת, בקבוצה מקווים שהחלוץ ישוחרר מהטירונות

(גודל טקסט)

לאחר סאגה ארוכה וניסיונות להגיע להסכם פשרה, מסתמן כי מכבי פתח תקווה והשוער לשעבר צחי גיגי ילכו להליך בוררות. כבר לפני שלושה חודשים פרסמנו כי השוער הגיש כתב תביעה למועדון בשל כספים שלא קיבל בעבור הוצאות רפואיות ומשכורת בתקופה בה עבר ניתוח.

לטענת השוער, מאז הוא לא קיבל את השכר מפתיחת העונה החדשה, כשבתקופה האחרונה נשלחו עוד שני מכתבים מטעמו למועדון בניסיון להגיע לפשרה, זאת על מנת להימנע מבוררות והחזרת השוער למסגרת הקבוצתית, כאשר עד לרגע זה לא נענה נציגו עורך הדין שי אליאס בחיוב, למרות ניסיונות למגעים גם בשבוע האחרון.

בעניין נוסף, הקבוצה של גיא לוזון תפגוש ביום שבת הקרוב את הפועל חיפה ובמועדון ממתינים להחלטת צה"ל לגבי ליאל עבדה. החלוץ התחיל השבוע טירונות ומחר יוחלט האם הוא יצא לביתו בחמישי וייקח חלק בהכנות של הקבוצה למשחק. אם עבדה ייטול חלק באימונים בימים חמישי ושישי, הוא ייכלל בסגל בוודאות ואף עשוי לפתוח בהרכב.

עבדה. ההחלטה לגביו רק ברביעי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי