קיזיטו סובב את הקרסול ובספק לנתניה, דנינו חזר לאימונים

קיזיטו וטריקו גטהון | אודי ציטיאט

שחקן ההתקפה נפצע באימון, אך בהפועל כפר סבא, שתחסר את טום שלח וטריקו גטהון, מאמינים כי יוכל לשחק נגד נתניה (שבת, 17:00 בספורט2). הבלם התאושש מווירוס בבטן. דסה: "היציאה והחזרה מפגרות לא קלה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא המשיכה אתמול (שלישי) בהכנות למפגש עם מכבי נתניה שייערך בשבת הקרובה (17:00, שידור ישיר בספורט2), כאשר אל טום שלח וטריקו גטהון הצטרף ברשימת הפצועים לוואגה קיזיטו. שחקן ההתקפה האוגנדי סובב את הקרסול במהלך אימון, אך בקבוצה מאמינים כי לא מדובר בפציעה חמורה והוא ינסה כבר הבוקר לשוב ולהתאמן.

גם הבלם עומר דנינו חזר לאימונים לאחר שבוע לא פשוט בו סבל מווירוס בבטן, מה שהביא את הקבוצה להחלטה לשלחו לבדיקת קורונה, בה דנינו נמצא שלילי. החלוץ אמדו סוקונה שב לאימונים מלאים, אך שימש כמעין "ג'וקר" במשחקונים ובכל מקרה בכפר סבא מאמינים שישחק.

"אנחנו נמצאים בתקופה עולמית מוזרה וזה משפיע גם על הכדורגל, כמובן. היציאה והחזרה מפגרות לא קלה מבחינה גופנית וזה אתגר גדול לצוות המאמנים, לצוות הרפואי ולנו השחקנים. אנחנו צריכים לדעת לשמור על עצמנו מצד אחד ומצד שני להגיע בכושר שיא למשחק הקרוב – כפי שעשינו במחזורים הראשונים", אמר הקשר אור דסה, "לקראת נתניה נצטרך אפילו להתעלות יותר. זה התפקיד שלנו. חייבים לדחוף קדימה ולעלות בטירוף. רוצים שזה יתחיל כבר".

מוחמד סרור, אור דסה | דני מרון

על היעדר הקהל: "כבר קרוב לחצי שנה אנחנו בלי קהל במגרשים. זה משפיע עלינו. יש לכפר סבא קהל אוהדים שיכול להשפיע ולתרום. אנחנו מאוד רוצים שהם יחזרו. אנחנו אוהבים אותם ומרגישים את התמיכה גם מבחוץ".

על מכבי נתניה: "השגנו ניצחון יפה במשחק אימון. זה בטח תורם לאווירה ולתחושות. מרגיש שאנחנו מוכנים פיזית ומנטאלית. מצפים ליריבה קשה, מאומנת וטובה. כמו כל משחק בליגה – נעשה את המקסימום, נעשה את הדברים שאנחנו עובדים עליהם ונגיע לקחת נקודות".

בכפר סבא מקווים שמנהלת הליגה, יחד עם משרד הבריאות, תתחיל בקרוב בגיבוש מתווה להחזרת הקהל למגרשים, זאת כפי שכבר החלו לעשות בחלק מהליגות והמפעלים האירופיים, תוך שמירה על כללי שמירת המרחק, עטיית מסיכות, קפסולות וכדומה.

שחקני הפועל כפר סבא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי