בני יהודה תלך על גורפינקל רק אם ישוחרר בחינם

יהב גורפינקל | מכבי חיפה, רשמי

לכתומים "אינפלציה" של מגנים שמאליים, אך מנסים לשים את היד על שחקן מכבי חיפה מתוך מחשבה לטווח רחוק. נג'אר בתמונת ההרכב לאשדוד, זריהן יערוך בכורה במסגרת הליגה ואף עשוי לפתוח

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה מתכוננת לחזרה שלה לליגת העל, כשאר מחכה לה ביום ראשון משחק ביתי מול מ.ס אשדוד (20:30, שידור ישיר בספורט1), אשר הביסה אותה לפני כחודשיים וחצי 5:1 במסגרת גביע הטוטו, במשחק שנערך גם הוא באצטדיון בלומפילד. זו תהיה כמובן הופעת הבכורה הרשמית של ניר ברקוביץ' על הקווים, והופעתו הראשונה של המאמן בליגת העל. אתמול, במשחק אימון נגד בית"ר ירושלים, נכנעה הקבוצה 3:2.

מסתמן כי ברקוביץ' יעלה במערך של שני בלמים ולא שלושה, כפי ששיחקה הקבוצה עד כה. אם יחליט בכל זאת לעלות עם שלישייה במרכז ההגנה, פאדי נג'אר נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לערוך בכורה שכן אליסון דוס סנטוס ייעדר כחודש בעקבות קרע בשריר הארבע ראשי. ניב זריהן יערוך בכורה במסגרת הליגה וצפוי אף לעלות ב-11.

הכתומים עומלים על השלמת הסגל. גילי ורמוט מחזיק בהצעה וקיימים סיכויים לא רעים שיגיע לשכונת התקווה, ושחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא יהב גורפינקל ממכבי חיפה. לבני יהודה יש 'אינפלציה' של מגנים שמאליים – מישאל ראנז'ל, אמיר רוסתום, עמית כהן (שאמנם שחקן ימני אך משחק כמגן שמאלי מאז הצטרף), נתי אמויאל ופאדי נג'אר, שיודע לשחק בעמדה זו, אך במועדון ינסו להשיג "מציאה".

ניר ברקוביץ' | בני יהודה תל אביב, רשמי

הכתומים ינסו להחתימו את גורפינקל בן ה-22, ששיחק בשתי העונות האחרונות כמושאל בהפועל חדרה, רק אם ישוחרר בחינם מהירוקים – להם יש את טאלב טוואטחה וסאן מנחם. אחת האופציות שעלו היא לקזז חלק מהסכום (כ-200 אלף יורו) שמכבי חיפה צריכה להעביר לבני יהודה המסגרת עסקת ירדן שועה – ולהעביר את גורפינקל לשכונת התקווה, כאשר הכתומים מאמינים בפוטנציאל של המגן. נראה שגם השחקן עצמו מעוניין במהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי