קונסטנטין: "שועה יכול לתת בבית"ר הרבה יותר ממה שנתן בחיפה"

ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

מגן הקבוצה מהבירה התראיין ל-103FM ודיבר על החלוץ שהצטרף: "נוסע איתו כל יום לאימונים, הוא מודע לציפיות שיש ממנו. ייתן תפוקה יותר ממה שנתתן בבני יהודה". וגם: סלובו וברדה, התחרות עם אוקמפוס ומאבק האליפות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה סוגרים כמעט חודשיים שלמים מאז שמונו למאמני בית"ר ירושלים, אך טרם ערכו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם בקבוצה בעקבות השבתת הליגה. מאז, הקבוצה התחזקה משמעותית עם צירופם של סנטיאגו אוקמפוס, מתאוסיניו וכמובן ירדן שועה. מגן בית"ר, שי קונסטנטין, התראיין היום (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על שועה ששיחק עמו בבני יהודה, על הצמד סלובו את ברדה, המאבק על ההרכב והתייחס למאבק אפשרי על תואר האליפות.

האם הוא חושב שירדן שועה ישתנה בבית"ר אחרי שעזב את מכבי חיפה: "הוא גדל איתי וסוג של בן בית אצלי. אני לא חושב, אלא בטוח, שבבית"ר הוא יכול לתת הרבה יותר ממה שנתן במכבי חיפה. אני נוסע איתו יום-יום לאימונים בשבוע האחרון. יש לנו הרבה שיחות ואני מסביר לו מה זה בית"ר ירושלים, מה הקהל רוצה ממך, מה הבעלים רוצה ממך ומה הקהל רוצה ממך. הוא מודע לציפיות שיש ממנו וזה בסדר, כי הוא שחקן כישרוני. אני בטוח במיליון אחוז שהילד הזה ייתן תפוקה יותר טובה ממה שהוא נתן בבני יהודה. יש לנו שחקני התקפה מעולים ואני מאמין שאיתם אפשר להגיע הכי רחוק".

על כך שהקבוצה שיחקה רק מחזור אחד: "זה מטורף ומשהו שהוא לא זכור לי. אנחנו כבר חודשיים בלי כדורגל. מתאמנים, מפסיקים ושוב מתאמנים. זה הזוי, אבל סוף סוף הכדורגל חוזר וזה משהו שסוף סוף משמח אותנו". היציאות והחזרות מהאימונים זה מאוד קשה מבחינה גופנית. עוד לא נכנסו לתקופה צפופה של משחקים כדי לדעת איך זה ישפיע עלינו. אני מקווה שכל השחקנים ייצאו מהתקופה הזו בריאים, כי זה לא פשוט לשחק 2-3 משחקים ב-7-8 ימים. זו אחת הסיבות שבית"ר עשתה את כל המאמצים והוציאה שחקנים לדבר בתקשורת כדי שלא ניקלע לסיטואציה כזו. בסופו של דבר אנחנו בני אדם ולא מכונות. אנחנו רוצים לשמור על עצמנו ורוצים לשמור על רמת הליגה".

שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

האם לדעתו בית"ר יכולה לרוץ לאליפות: "יש לנו קבוצה באמת באמת כישרונית מאוד. יש לנו המון שחקנים ועכשיו הגיעו גם שחקנים חדשים כמו מתאוסיניו, אוקמפוס ושועה, שגדל איתי בבני יהודה. קבוצה גדולה חייבת מאבק על ההרכב, זה משהו שהיה חסר לנו. תמיד טוב שיש מאבק בכל תפקיד של שני שחקנים טובים. עדיף שני שחקנים טובים על כל עמדה מאשר אחד טוב".

האם הוא חושש מאיבוד המקום בהרכב אחרי הגעת אוקמפוס: "יש צוות מאמנים וההחלטה בידיים שלהם. אני כבחיים לא אכנס לדברים כאלה, יש את השיקולים של המאמנים. אני מאמין שהם ילכו בדרך הישר ומי שטוב ישחק".

איך חדר ההלבשה מתפקד עם כל כך הרבה שחקנים דומיננטים: "כל השחקנים לוקחים את זה לכיוון החיובי, כי יש גם המון שחקנים צעירים בקבוצה הזו. זה חיובי שיש הרבה שחקנים בעלי ניסיון והרבה קפטנים לשעבר שיכולים ללמד את הצעירים איך להתקדם".

סנטיאגו אוקמפוס, מתאוסיניו | בית"ר ירושלים

השיטה של סלובו וברדה: "אנחנו עובדים איתם כבר חודשיים. כל מה שהם מתרגלים איתנו – לקחנו בשתי ידיים. אמנם עוד לא היה לנו איתם משחק רשמי, אבל בכל משחקי האימון שעשינו אני בטוח שאפשר לראות שיש שינוי ושמה שהם דרשו מאיתנו – הם קיבלו".

איך זה לשחק ללא קהל בקבוצה כמו בית"ר: "זה אחד הדברים הכי קשים לנו בתור שחקני כדורגל. קבוצה כמו בית"ר ירושלים בנויה על הקהל שלה, מגיעה לאצטדיון טדי ורואה אצטדיון ריקים. ביום שבת מול הפועל תל אביב היה צריך להיות אצטדיון מלא. זה מעציב לדבר על זה. קודם כל חזר הכדורגל וזה כבר טוב. האם אין לחץ בלי קהל? שחקן כדורגל נולד ללחץ".

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי