שבו לבירה: סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מונו למאמני בית"ר ירושלים

משה חוגג, סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | בית"ר ירושלים, רשמי

אחרי ארבע שנים במכבי נתניה, השניים חזרו למועדון אותו הובילו למקום השלישי בתקופת טביב: "כיף לשוב הביתה". חוגג: "החלטתי שאלה האנשים שאני רוצה לראות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בתום סחבת די ארוכה, במהלכה משה חוגג התחבט לא מעט, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מונו היום (שישי) למאמני בית"ר ירושלים והם יתפסו את מקומו של רוני לוי שפוטר. השניים נפגשו הבוקר עם בעלי הקבוצה וחתמו על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

השניים, שנחשבו לאורך כל הדרך למועמדים המובילים לתפקיד, ירוויחו כ-65 אלף שקל יחד רוב העונה (בית"ר תממן כ-45 אלף מהסכום הזה), כשלקראת סיום העונה שכרם יפחת. את ההפרש תשלים מכבי נתניה, הקבוצה ממנה פוטרו השניים אשתקד לאחר ארבע שנים.

סלובודן דראפיץ' אמר לאחר החתימה: "כיף לחזור הביתה, אנחנו מחכים להגיע כבר לבית וגן, לפגוש שוב את כל האנשים, לשמח את הקהל ולשחק כדורגל שמח כמו שעשינו בשנים האחרונות. סיימנו ארבע שנים במכבי נתניה וזה הזמן גם להודות להם. אנחנו יודעים מה מצופה מאיתנו וכבר מחכים להגיע לאימון ביום ראשון".

דראפיץ'. יצטרך להיות יצירתי
דראפיץ'. יצטרך להיות יצירתי | צילום: דני מרון

שי ברדה אמר לאחר החתימה: "אני מאושר, שמח ונרגש לחזור לבית"ר ירושלים. זה מקום שתמיד היה בלב שלי והיה ברור שנחזור לכאן יום אחד. אנחנו מקווים לשמח כמה שיותר אנשים. אני רוצה להודות למכבי נתניה, לבעלים אייל סגל ולמנכ"ל ניב גולדשטיין על ארבע שנים מדהימות ומאחל להם את כל ההצלחה שבעולם".

בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר החתימה: "לאחר שבחנתי את המועמדים לתפקיד, החלטתי שאלה האנשים שאני רוצה לראות על הקווים. ההמלצות הרבות וההתלהבות שהיתה סביב המינוי מראה עד כמה בית"ר חשובה לכולם ועד כמה היינו צריכים לקחת את ההחלטה הזאת לאחר שיקולים רבים. מכאן הבמה של סלובו ושי ואני מאחל להם בהצלחה גדולה בתפקיד".

בניגוד לקדנציה הראשונה של דראפיץ' וברדה, הפעם הם ייגיעו לבית"ר מהדלת הראשית, אחרי שנים נהדרות במכבי נתניה במהלכן העלו את הקבוצה מהלאומית, הובילו אותה למקום הרביעי בליגת העל והיו במרחק נגיעה מזכייה בגביע המדינה. לאורך כל התקופה, השניים זכו לשבחים על סגנון ההמשחק ההתקפי שלהם, דבר אשר צפוי להתקבל בחום גם בבירה.

דראפיץ' וברדה חוזרים לבירה

כאמור, בעונת 2015/16 הגיעו דראפיץ' וברדה לבית"ר ירושלים, לאחר שנתיים בשורות בית"ר תל אביב רמלה. למרות עונה די מוצלחת אותה סיימו במקום השלישי ועם הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, הבעלים אלי טביב החליט לא להאריך את ההתקשרות והשניים ירדו לליגה הלאומית להציל את מכבי נתניה מפירוק. כעת, הם סוגרים מעגל בבירה וינסו להוביל את בית"ר לזכייה בתואר משמעותי ראשון מאז 2008/09.

דראפיץ'. רוצים להשכיח את אירועי שרלרואה
דראפיץ'. רוצים להשכיח את אירועי שרלרואה | צילום: אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי