אקיניימי שב לאימוני מכבי נתניה, ואן דר קאפ צפוי לפתוח נגד כפר סבא

אקינסולה אקיניימי | דני מרון

הבלם התאושש מפציעה בשריר הירך האחורי, אך לא אמור להיות בסגל למשחק בשבת הקרובה (17:00, ישיר בספורט4). קורין החל טירונות ככל הנראה ייעדר גם הוא. מנגד, ההולנדי יפתח בהרכב של אטוולד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחר פגרה ארוכה שנכפתה בעקבות משבר הקורונה, דווקא לאחר הניצחון המוחץ שלה על בני סכנין, מכבי נתניה תשוב ביום שבת לליגת העל כשתארח את הפועל כפר סבא (17:00, שידור ישיר בספורט4). אתמול ערכה הקבוצה של ריימונד אטוולד שני אימונים, כשהבשורה המרכזית הגיעה מכיוונו של הבלם הנורבגי אקינסולה אקיניימי, אשר התאמן לראשונה אחרי יותר מחודש.

כזכור, אקיניימי שנפצע בשריר הירך האחורי עבר בסוף החודש שעבר צילום שאחריו נקבע כי הוא ייאלץ להיעדר לתקופה של בין ארבעה לשישה שבועות מהמגרשים, כאשר בכל מקרה הוא לא צפוי להיות בסגל לשבת ובנתניה מקווים שהוא יוכל לעמוד לרשותו של אטוולד כבר במשחק הבא.

גם רוי קורין, שהתגייס לצה"ל והחל בטירונות השבוע, לא צפוי להיות בסגל ככל הנראה, לאחר שלא התאמן עם הקבוצה בימים האחרונים. מנגד, הבלם ההולנדי קיליאן ואן דר קאפ, שכבר פתח בשבוע שעבר במשחק האימון מול הפועל חדרה, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה ולעלות ב-11.

ואן דר קאפ יערוך הופעת בכורה בליגת העל | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי