קייס גאנם ערך אימון כמעט מלא וצפוי להיות בסגל הפועל חיפה בשבת

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

למרות שבדיקת MRI מצאה קרע ברצועה הצולבת בברכו, החלוץ המושאל מב"ש לא חש כאבים, שב לאימונים ומסתמן כי יעמוד לרשותו של חיים סילבס נגד מכבי פתח תקווה. אופטימיות לגבי צירופם של ממן וגורפינקל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה ובמועדון מקווים לצאת לדרך חדשה לאחר הפסד במחזור הראשון מול בית"ר ירושלים ותיקו במחזור השני נגד הפועל קריית שמונה.

עיקר החשש הגיע השבוע לאחר תבוסה 5:2 במשחק האימון נגד הפועל חדרה. המאמן חיים סילבס החליט שלא לעבור לסדר היום על ההפסד, למרות שמדובר במשחק אימון ואמר לשחקנים: "מצפה מכל אחד לקחת אחריות  ולחזור במהרה לרמה שלו. יש כאן קבוצה טובה ושחקנים איכותיים שצריכים להראות את זה".

הבוקר גם אמר סילבס לתקשורת לקראת המשחק: "לאחר הפסקה ארוכה אנחנו שמחים לחזור לליגה. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה שפתחה את העונה בצורה נהדרת. נבוא לתת פייט".

גאנם. בכל זאת יערוך בכורה בכרמל בשבת? | הפועל חיפה, רשמי

במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק בשבת ומקווים לקבל באופן מפתיע גם את החלוץ שהושאל מהפועל באר שבע, קייס גאנם, שהחזרה שלו לאימונים הפליאה את אנשי המועדון. כזכור, בדיקת ה-MRI שעבר החלוץ לאחר שנפגע בברכו לפני שבועיים הראתה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, שיחייב חיזוק של השרירים עוד לפני הניתוח.

אלא שבהמשך, בצוות הרפואי הופתעו לגלות כי ברכו של השחקן מתפקדת למרות הקרע ולכן הוחלט לעכב את הניתוח ולערוך מספר טיפולים שמרניים, מבלי להשביתו לתקופה ארוכה. ההחלטה להחזירו לאימונים הגיעה לאור העובדה שגאנם אינו מרגיש כאבים. "כל עוד השחקן מתאמן בצורה מלאה ולא מרגיש כאבים, הוא יכול לשחק. יש לו רגל חזקה", אמרו בהפועל חיפה.

כידוע, חלון ההעברות נפתח מחדש השבוע ובמועדון רוצים להתחזק בשני שחקנים. אתמול טען הבעלים יואב כץ כי הסכים לחיזוק ללא קשר לשחרור של שחקנים אחרים וההערכה היא שהמגן יהב גורפינקל והקשר חנן ממן יצטרפו בקרוב. האחרון ערך שיחה נוספת עם כץ והצדדים מנסים למצוא פתרון בניסיון לצמצם את הפערים – במועדון הציעו לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות ואילו ממן מעוניין בחוזה לשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי