ורד: "אם שועה לא ייקח את הצ'אנס, זו כבר בעיה שלו"

לקראת הפועל ת"א, קפטן בית"ר התייחס לרכש הטרי: "יש לו הזדמנות להפך לשחקן מוביל". דראפיץ' על שועה: "בהתחלה רציתי להשאיר את שלומי אזולאי". על איינבינדר: "אנחנו לא נעשה צחוק מעצמנו"

(גודל טקסט)

אחרי יותר מארבעה חודשים בהם לא אימנו, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יעשו זאת בשבת (החל מ-19:45, ישיר בספורט4) כאשר יעמדו על הקווים לראשונה במסגרת רשמית במשחקה של בית"ר ירושלים בבלומפילד מול היריבה השנואה – הפועל תל אביב, במחזור הרביעי בליגת העל. המשחק הראשון של הקבוצה מהבירה העונה, 0:1 דרמטי על הפועל חיפה, נוהל בידי המנהל המקצועי של מחלקת הנוער יוסי מזרחי ומאז נדחו כל משחקי הקבוצה בשל התפשטות נגיף הקורונה.

צפו במסיבת העיתונאים של בית"ר לקראת הפועל ת"א

בהיעדרו של חלאופילו פלייטר הפצוע, ירדן שועה יפתח בחוד לאחר שנסגרה עסקת העברתו ממכבי חיפה (צפוי לעבור היום בבקרה). אוראל דגני יפתח כבלם, כשאופיר קריאף או אנטואן קונטה (אם יהיה כשיר) יפתחו לצדו במרכז ההגנה. טל בן חיים שגילה יכולת טובה במשחק האימון מול בני יהודה יפתח על הספסל. מתאוסיניו הברזילאי הצטרף לאימונים אבל עדיין לא נמצא בכושר מלא. לעומתו, עידן ורד כשיר וצפוי לפתוח בהרכב.

למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק, שנערכה באמצעות אפליקציית 'זום', התייצבו המאמן סלובודאן דראפיץ' והקפטן עידן ורד. דראפיץ' פתח את דבריו והתייחס לתחושות לקראת הבכורה המחודשת בבית"ר: "אין ספק שהרבה זמן אנחנו מחכים למשחק הזה. אי אפשר רק להתאמן כל הזמן. אנחנו רוצים לראות את הקבוצה הכישרונית שלנו, להבין איך אנחנו מתחברים לאט-לאט ולהתחיל לשחק. הפועל תל אביב זה תמיד משחק שהוא מאוד חשוב לאוהדים שלנו, ככה שאני צופה משחק מעניין".

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

האם הוא מתכנן לבצע שינויים נוספים נוספים בסגל השחקנים: "זה הסגל שלנו והוא יהיה איתנו בתקופה הקרובה. אנחנו מאמינים בו, בנינו אותו עוד לפני שהאני ושי הגענו והצטרפו עוד כמה שחקנים מוכשרים בהמשך. זה הסגל שלנו בינתיים ואיתו אנחנו נרוץ".

על מעמדו של איינבינדר בקבוצה, שכידוע לא נמצא בתוכניות: "יש תקופות בקריירה ובעונה שהדברים לא נעימים, אבל יש לי סגל של 24 שחקנים ואנחנו צריכים להגיע להחלטות. לגבי דן ודיוגו ורדסקה, החלטנו שאנחנו צריכים לוותר עליהם ויש פה סגל רחב ושחקנים אחרים שיכולים להתמודד. לפעמים אתה צריך לקחת החלטות וההחלטות האלה הן לא תמיד הכי נעימות שיש, אבל זו ההחלטה ואנחנו צריכים להתמודד עם זה. זה לא נעים גם לי וגם לשחקנים, אבל דן מתנהג בצורה יוצאת מן הכלל, הוא מקצוען שמבין את העניין. אנחנו משתפים אותו באימונים. במשחקי אימון פחות, אבל אנחנו צריכים להתנהג בצורה הכי מקצועית שיש והוא עושה את זה כמו שצריך. אין דבר כזה 'חוגג לא מרשה', זו החלטה של מועדון והחלטה שלנו לגביו ולגבי דיוגו, הם צריכים לחפש קבוצה אחרת. אנחנו לא יכולים לבוא ולעשות זיג-זג וצחוק מעצמנו. לא משנה מה יהיה בתקופה הזאת, הם משוחררים מבית"ר ירושלים ומחפשים קבוצה חדשה וכך אנחנו מתייחסים אליהם".

האם הוא לא רצה את ירדן שועה בבית"ר ירושלים ואיזה שחקן הוא מצא: "טוב ששאלתם. בהתחלה חשבתי שאני יכול להשאיר את שלומי אזולאי, כי אני סבור שהוא שחקן טוב שיכול להתאים לנו. אחר כך רצינו להביא חלוץ זר, אבל לא היינו יכולים כי לא היה לנו מקום בסגל. כן רציתי את שועה, אבל רציתי לדבר איתו לפני כן. הייתה לנו שיחה מאוד חיובית. הוא ילד בן 21 שרוצה להצליח ובינתיים הוא מתנהג ומתאמן כמו שצריך והכל מושלם. הוא היה מצוין נגד בני יהודה ואין לנו שום בעיה איתו. אני מקווה מאוד שאקבל ממנו את מה שאני רוצה. אם הוא ימשיך ככה, דרכו סלולה".

ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

לצד דראפיץ', כאמור, התייצב הקפטן ורד שהתייחס לסיטואציה של איינבינדר: "דן ואני מכירים מגיל נוער, אני חבר קרוב שלו וזה לא נעים. הוא מקצוען, חרוץ, אחד שעובד קשה. הוא צריך לפתור את זה מול הצוות וההנהלה. אני בטוח שבסוף יהיה טוב".

ורד דיבר על הסגל הנוצץ של בית"ר: "המילה פוטנציאל היא די גדולה. גם בשנה שעברה אמרו את זה על פלומיין, גרסיה ועוד ועוד – ובסוף היינו במקום שלישי בפער גדול מהפסגה. אנחנו צריכים שכל שחקן יביא את המאה אחוז שלו, זה פי שניים יותר חשוב מאשר דריבל או פס. חשוב שנהיה קבוצה טובה והתקפית, כזו שהקהל יאהב לראות. אנחנו רוצים להיות פקטור, לא להיות בפער של 30 נקודות בחודש ינואר, אלא להיות פקטור עד הסוף, זה ברור".

על תקופת הקורונה והקשיים: "זה לא קל לנו, אבל בוא נגיד שאולי 80 אחוז מהשחקנים בליגה יעשו הכל כדי לשחק כדורגל. אם זה אומר להיות מעכשיו ועד אני לא יודע מתי בבידוד – אז שיהיה. אין משהו אחר. אנחנו צמאים ורעבים לשחק כדורגל. גם עכשיו, משהו חסר לנו והמשהו הזה הוא ליגת העל. כמונו יש עוד מאות אלפים בבית שעבורם זה תרפיה לגוף ולנפש. זה משהו מאוד חשוב ואני שמח שאחרי חודשיים של שיחות ומאבקים, חזרנו – ושיהיה בצלחה לכולם".

עידן ורד
עידן ורד | בית"ר ירושלים, רשמי

על המשחק נגד הפועל תל אביב: "אין תירוצים. גם אנחנו וגם הפועל היינו בחוץ במשך משהו כמו חודשיים. הפועל תל אביב נגד בית"ר זה תמיד משחק גדול, לא משנה איפה ומתי. אין שום תירוצים. עשינו חודש טוב של הכנה ונגיע לבלומפילד מוכנים".

על ההבדל בין דראפיץ' לרוני לוי: "רוני מאמן טוב מאוד והיה לנו כיף איתו. יש דברים שבסוף לא הלכו. כל מאמן והדרך והשיטה שלו. אני מאוד מתחבר לשיטה של סלובו ושי ברדה. גם אצל רוני היה לי כיף. כל עוד אני בריא, אני שמח ומאושר. השיטה של סלובו ושי זה ה-DNA של בית"ר ירושלים. הקהל מודע לזה וצמא לזה. עכשיו נותר לנו רק להראות את זה על המגרש כל שבוע מחדש".

על ירדן שועה: "אני חושב שהתקשורת רצתה לתפוס איזה מישהו צעיר ולהרים אותו, כדי שיהיה לה את מי להוריד. זה מה שהיה איתו. ממה שהבנתי, הוא ילד טוב ושחקן מאוד מוכשר. גם הוא יודע שזה צ'אנס טוב מאוד עבורו, במיוחד אחרי הבעיות בחיפה עם שחקנים ומאמנים. הוא פה כשבועיים והוא בא לפני כולם והולך אחרי כולם. הוא עובד קשה ומתאמן בחריצות. יש לו צ'אנס להיות שחקן מוביל. אני מאמין בו. אם הוא לא ייקח אותו, זה כבר בעיה שלו. עד עכשיו הוא נראה מצוין ואם הוא יהיה טוב זה יעזור לכולנו. טל בן חיים, איתמר ניצן, אני ועוד כמה חבר'ה, המנוסים יותר, אנחנון טיפה עוזרים לו ומכוונים אותו. הוא עושה רושם של ילד טוב ומוכשר".

עידן ורד
עידן ורד | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי